11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
ENDURO
Sa sposobnošću da sa jednakom smirenošću osvaja urbana okruženja i podmukle terenske terene, 701 ENDURO dostiže sledeći nivo svestranosti. Uzgajan iz decenija enduro pedigrea osvajača svetskih šampionata i pomešan sa više od jednog veka iskustva u motociklima, 701 ENDURO kombinuje visoke performanse sa tipičnom švedskom funkcionalnošću u elegantnom i modernom dizajnu.
Lagani okvir rešetke je napravljen od visokokvalitetnog hrom-molibden čelika i razvijen da obezbedi precizno rukovanje i uliva potpuno poverenje vozaču. Detaljna povratna informacija se prenosi vozaču zahvaljujući precizno izračunatoj torzionoj krutosti i uzdužnom savijanju.
Samonosivi zadnji podokvir sa integrisanim rezervoarom za gorivo od 13 litara je savršeno pozicioniran za najbolju moguću raspodelu težine. Proizvedena u termoplastičnom rotacionom procesu oblikovanja, jednodelna konstrukcija je teška samo 5,2 kg i napravljena je od poliamida visoke čvrstoće.
WP XPLOR prednja viljuška pruža 250 mm hoda točkova i sposobne performanse posebno namenjene vožnji tipa enduro. Vilice se sastoje od otvorenog rasporeda kertridža sa oprugom u svakom krugu i podeljenim funkcijama prigušenja sa levom nogom koja je namenjena prigušivanju kompresije i prigušenjem odskoka desne noge viljuške.
WP XPLOR zadnji amortizer visokih performansi je potpuno podesiv za kompresiju i odskok. Povezan sa sistemom povezivanja sa offroad geometrijom i 250 mm hoda zadnjih točkova, sistem obezbeđuje nenadmašnu sposobnost na svim terenima.
Jednocilindrični motor sa jednom bregastom osovinom iznad glave, tečnim hlađenjem, ima najnoviju u dizajnu i elektronsku tehnologiju. Izuzetna maksimalna izlazna snaga od 55 kV (74 ks) pri 8.000 o/min i obrtni moment od 73,5 Nm pri 6.500 o/min ne ostavljaju vozača sumnje u performanse upakovane u ovaj lagani uređaj.
Kompaktan dizajn jedne bregaste osovine iznad glave, glave cilindra sa 4 ventila ima usisne ventile od 42 mm i izduvne ventile od 34 mm koje pokreće robusni sistem klackalica koji daje precizno vreme ventila pri visokim brzinama motora. Paljenje se vrši preko rasporeda dvostrukih svećica, od kojih svaka ima individualnu kontrolu vremena paljenja za optimalno sagorevanje goriva u komori za sagorevanje velikog otvora.
Keihin elektronski sistem za ubrizgavanje goriva ima telo leptira za gas od 50 mm bez mehaničke veze sa ručkom za gas. Dok vozač otvara ili zatvara gas, ventil za gas elektronski kontroliše sistem upravljanja motorom (EMS). EMS kontinuirano upoređuje parametre motora sa podacima iz senzora i u skladu sa tim podešava ventil za gas, što rezultira savršenom isporukom snage i odgovorom na gas.
Crne D.I.D felne napravljene od legure aluminijuma visoke čvrstoće daju agresivan i moderan izgled 701 Enduro. Offroad mogućnosti 701 Endura su podvučene 21&kuot; prednji i 18&kuot; prečnik zadnjeg točka.
Sa prekidačem na upravljaču, snaga motora se lako može podesiti u hodu kroz dva jedinstvena režima vožnje. Režim 1 nudi sportski odziv gasa i osetljivu kontrolu vuče u krivinama, ograničavajući proklizavanje točkova i točkova na minimum za optimalne performanse ulične vožnje. Režim 2 obezbeđuje glatku reakciju gasa sa kontrolom vuče na terenu, omogućavajući proklizavanje točkova i podizanje prednjeg točka za upotrebu van puta bez ograničavanja performansi. Funkcija ABS za terensku vožnju je takođe integrisana u režim 2. U off-road režimu, ABS funkcioniše samo na prednjem točku. Vozač tada može da zaključa zadnji točak radi poboljšane kontrole vozila van puta, a smanjena aktivacija ABS-a na prednjem točku pomaže u efikasnom usporavanju na labavim površinama.
Najnovija Bosch tehnologija ABS kombinovana je sa Brembo kočnicama visokih performansi: plutajuća čeljust sa dva klipa i disk napred, kao i jednoklipna čeljust i disk pozadi (oba plutajuća diska, prečnika 300 i 240 mm, respektivno) . Najnovija Bosch tehnologija ABS osetljiva na uglove garantuje maksimalnu bezbednost i potpuno samopouzdanje i može se potpuno isključiti za naprednije vozače.
Sistem kontrole proklizavanja osetljivog na ugao nagiba prati brzinu zadnjeg točka i reaguje odmah (unutar milisekundi) ako je brzina rotacije zadnjeg točka nesrazmerna situaciji u vožnji. Sistem funkcioniše tako što smanjuje snagu motora glatkim i jedva primetljivim zahvatom na ventilu za gas, sve dok sistem ne smanji proklizavanje na optimalan nivo za izabrani režim vožnje i trenutni ugao nagiba. Za vozače koji traže potpunu kontrolu nad svojim motociklom, kontrola proklizavanja se takođe može isključiti.
Inovativna karoserija sa dugačkim sedištem koje se nalazi preko poklopca hladnjaka i uključuje funkcionalnu rebru za poboljšanje prijanjanja u svim uslovima. Čvrsto omotana oko motora i okvira, karoserija 701 je ergonomski dizajnirana da poveže telo vozača sa motociklom, obezbeđujući savršenu harmoniju između čoveka i mašine, dok istovremeno omogućava potpunu kontrolu u svim situacijama vožnje.
APTC (Adler Pover Torkue Clutch) iz Adlera omogućava veće brzine ulaska i izlaska iz krivina maksimiziranjem prianjanja zadnjeg točka pri jakom ubrzanju, kao i sprečavanjem nestabilnosti zadnjeg točka i klepetanja pri snažnom kočenju u skretanju. Vozač tako uživa maksimalnu kontrolu i savršeno prebacivanje na niže.
Kao i na drugim glavnim komponentama šasije, trostruke stezaljke od eloksiranog CNC-a imaju precizno projektovano savijanje dizajnirano da omogući da se cevi viljuške savijaju pod opterećenjem. Ovo daje vozaču bolji osećaj pri kočenju i na neravnom terenu.
Sa specifičnom mapom motora A2 koja ograničava snagu na 30 kV, 701 Enduro je pogodan za vlasnike A2 licence koji teže da postanu pravi svetski putnici.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions