11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
ENDURO
Norden 901 je izuzetan avanturistički motocikl. Pokreće ga glatki i okretni paralelni blizanac od 889 cc sa snagom od 105 KS i smešten u okvir od lakog čelika, Norden 901 je kompletan paket za putovanja na velike udaljenosti. Vešanje spremno za terensku vožnju sa dugim putovanjem odvešće vas preko terena koji želite da pređete, dok udobna ergonomija čini svako putovanje avanturom – a ne iskušenjem. Istražite svet na svoj način uz novi Norden 901.
Na severu morate biti u stanju da se brzo prilagodite okruženju, nešto što je Norden mogao da uradi bez napora dok smo prelazili više terena. Majk Horn je profesionalni istraživač sa jedinstvenim iskustvom sveta. Popeo se na najviše planine planete bez kiseonika, pešice istražio Severni pol i 27 puta oplovio svet. To su samo neke od ekstremnih avantura po kojima je međunarodno poznat. Zajedno sa petostrukim pobednikom relija Dakar, Sirilom Despreom, Majk je dobio zadatak da testira Norden 901 u izazovnom pejzažu Islanda.
[Norden] je dobar alat za brzo dovođenje vas i vaših prijatelja na najbolja mesta, sposoban je da prelazi reke, prelazi preko stena i da ide sporo sa kontrolom tamo gde treba. Ima dosta snage da se koristi i na pravoj liniji. Siril Despre sa pet pobeda na reliju Dakar, Siril Despre zna kako da rukuje motociklom u svakom okruženju i razume dizajn i ergonomska rešenja koja najviše doprinose upravljanju dugim danima u sedlu. Ciril je otkrio da je motocikl sposoban da donese širok spektar iskustava u samo nekoliko dana vožnje. Ciril je bio savršen saputnik za Majka Horna na islandskoj avanturi Norden 901, pošto su par čvrsti prijatelji i ranije su delili druge izazove, uključujući zajedničko takmičenje u Dakaru na četiri točka.
Izaberite avanturistički motocikl koji je prikladan za vas kao pojedinca. Za mene, u mojoj trenutnoj situaciji, Norden 901 je savršen motocikl. Lindon Poskitt po profesiji, Lindon Poskitt je visokokvalifikovani vazduhoplovni inženjer, ali je šire i poznatiji po svojoj interkontinentalnoj avanturi na 2 tačke. Za Lindona je vožnja na posao na motociklu bila bekstvo od svakodnevnih poslova. Ali onda, na preko potrebnom odmoru na dve tačke, Lindon je odmah znao da je ovo mesto gde mu je, kako kaže, “razmenjujući stres za slobodu”. Sada, pošto je proputovao skoro ceo svet na mašini sa jednim cilindrom, Lindon skače na moćnijeg, glatkijeg blizanca kao ambasador za Norden 901.
Gde god da planirate da idete ili gde god da vas odvede unutrašnja severna navigacija, okvir rešetke od hrom-molibdena je dizajniran za rastojanje – može da podnese teret i pruži udobnost tokom celog dana. Korišćenjem motora kao opterećenog elementa okvir može biti lagan i kompaktan. Dizajniran da pruži preciznu povratnu informaciju uz agilnost i lako rukovanje kroz najuže krivine, stabilnost i udobnost na udaljenosti i superiornu sposobnost van terena na stazama koje se manje putuju. Iako je kompaktan i lagan, okvir je težak kao i svaki izazov koji mu postavite, nošenjem prtljaga, putnika ili oboje bilo gde od ulice do najudaljenije staze. Geometrija Norden 901 je razvijena da stvori putnički motocikl svetske klase za svako otkriće. Visina sedišta je podesna za svakog avanturiste zahvaljujući nagnutom zadnjem amortizeru. Ergonomija vas postavlja prema prednjem točku za bolji osećaj i prianjanje na svim površinama.
Vaš Norden 901 čini da poželite da istražujete dalje, bilo na svakodnevnom putu na posao ili na jednomesečnom obilasku. Forma prati funkciju u karoseriji motocikla, odražavajući stil i jedinstvenu efikasnost Huskvarna Motorcicles Ralli mašina. Iz svakog ugla, Norden 901 signalizira beskrajnu sposobnost istraživanja. Jedina stvar koju treba da uradite je da se ukrcate i vozite.<br />Takođe je spreman da vas odvede dalje duž najvrednijih staza je rezervoar za gorivo sa dometom od 400+ km – odredite odredište. Sa svojom tankom ergonomijom u stilu Dakar relija, ima nizak centar gravitacije za neutralno rukovanje i upravljivu visinu sedišta uz održavanje dobrog razmaka od tla. Čvrst u motosportu, rezervoar za gorivo može da izdrži jake udarce van puta, tako da nema straha od zaglavljivanja. Donji delovi rezervoara takođe vas štite od prljavštine i prskanja sa puta i staza.
Bez obzira da li nosite težak prtljag, torbe i kofere, stub ili oboje, Norden 901 se može utovariti na svoj način, bilo da je putovanje za posao ili iz zadovoljstva. Podokvir čelične rešetke na zadnjem delu motocikla je kompaktan, lagan, ali dovoljno snažan da nosi putnike i prtljag u svim uslovima kada istražujete asfaltirani put i dalje.
Dan, noć, sumrak, magla ili izmaglica, LED svetla i svetla za maglu osvetljavaju bilo koju stazu koju odaberete. Možete videti da je njihov dizajn zasnovan na iskustvu takmičenja iz Huskvarna Motorsports Ralli razvoja, prednji poklopac sa integrisanim LED farovima i standardnim svetlima za maglu ima tanak profil i ključan je za aerodinamičke mogućnosti Norden 901, dodajući stabilnost pri brzini. Dnevno svetlo okružuje far čineći vas i vaš Norden 901 jasno vidljivim u svim uslovima.
Kontrola i udobnost su visoko na listi vaših zahteva od Norden 901. Sa 220 mm hoda, VP APEKS 43 mm okrenute naopačke prednje viljuške garantuju besprekorne performanse i udobnost u svakom okruženju, bilo da to znači zategnuto rukovanje na asfaltu ili uglađivanje puta zemljani put. Možete brzo i lako da promenite karakteristike vožnje u skladu sa vašim željama i različitim uslovima zahvaljujući podesivosti prigušenja kompresije i odbijanja viljuški. Slično, VP APEKS zadnji amortizer nudi izdašnih 215 mm hoda, i podesiv je za prigušivanje odskoka i predopterećenje opruge kako bi se zadovoljio puteve kojima se vozite i teret koji nosite. Podešavanje podešavanja je brzo i lako, tako da kada se uslovi promene, možete da podesite vešanje da im odgovara. Uz udobnost i kontrolu od usaglašenog ogibljenja, manje je ograničenja u razdaljini koju putujete.
Svaki okret regulacionog gasa daje tačnu količinu snage koja vam je potrebna da dosegnete nove horizonte. Par osovina za balansiranje u 889 ccm, dvostruki breg iznad glave, tečno hlađen, paralelni dvostruki motor povećava udobnost i smanjuje vibracije, dodajući vašem užitku u vožnji. Motor ima veliku snagu, sa maksimalnom snagom od 77 kV (105 ks) pri 8.000 o/min i 100 Nm obrtnog momenta pri 6.500 o/min. Ovo, u kombinaciji sa finoćom i upravljivošću, čini motor sposobnim da isporuči sve što od njega zahtevate, gde god želite. Dugi servisni intervali od 15.000 km i niska potrošnja goriva čine motor Norden 901 još boljim za zadatke koje ste mu postavili.
Da bi se istakao na putu i na neuređenim površinama, Nordenu 901 su potrebne kočnice sa snagom i kontrolom. Možete se osloniti na Bosch ABS sistem koji će sa sigurnošću obezbediti brzo i precizno zaustavljanje, bez obzira na površinu ili uslove sa kojima se susrećete. Kočioni sistem Huskvarna J.Juan donosi tehnologiju izvedenu iz MotoGP-a u Norden 901. Radijalne prednje čeljusti sa četiri klipa deluju na dva plutajuća kočiona diska Ø 320 mm da bi vam pružili izuzetan osećaj i povratnu informaciju na ručici. Zadnja kočnica ima disk Ø 260 mm i plutajuću čeljust sa dva klipa. Klipovi u zadnjoj čeljusti imaju izolacione ploče za održavanje toplotne stabilnosti tako da se kočnica ne opterećuje kada se uhvatite u koštac sa dugim deonicama nizbrdo na stazi. Bosch ABS sistem se može deaktivirati na zadnjem točku za napredne vozače.
Amortizer upravljača pomaže stabilnost tokom vožnje po oštrim uličnim površinama ili kada se naiđu na iznenadne udarce, dok i dalje omogućava laku kontrolu upravljača tokom vožnje van puta. Pored toga, okvir ima mogućnost da se ugradi podesivi amortizer za upravljanje van puta visokim performansama.
Brzo ćete shvatiti prednosti PASC-a (pomoćno kvačilo za klizanje), koje maksimizira prianjanje zadnjeg točka pri punom ubrzanju i sprečava nestabilnost zadnjeg točka i poskakivanje pri brzom prebacivanju u nižu brzinu ili snažnom kočenju u skretanju. Takođe ćete biti lakši za rukovanje jer kako otvarate ručicu gasa, napor ruku potreban na kvačilu pri promeni stepena prenosa se smanjuje. Manje umora znači više zadovoljstva u vožnji duže.
Norden 901 ima 6-brzinski sekvencijalni menjač sa odnosom koji odgovara svim uslovima, od tempa hoda do brzina na autoputu. Brzo i precizno menjanje brzina je obezbeđeno zahvaljujući kratkom hodu ručice menjača, laganom delovanju opruge i, kada je potrebno, pomoći standardnog Easi Shift brzog menjača. Zubi 4., 5. i 6. stepena prenosa su peskareni staklenim perlama kako bi se obezbedila izuzetna pouzdanost.
Sa tri izborna režima vožnje (Street, Rain, Offroad) i opcionim Ekplorer režimom, možete odmah da izaberete najbolju kombinaciju pomagala za vozača, jednako brzo kao što se vreme i teren menjaju. Odziv gasa, nivo kontrole vuče i vršna snaga su promenljivi u različitim režimima. Režim ‘Street’ ima direktan odziv gasa sa podešavanjima kontrole proklizavanja koja odgovaraju asfaltiranim površinama. Dovoljno glatka za manje iskusne jahače ili kada putujete sa stubom, ali dovoljno dinamična da juri duž krivudavih planinskih puteva i dolina. Režim ‘Rain’ ima veoma uglađen odziv gasa, smanjenu vršnu snagu i ranu intervenciju kontrole proklizavanja. Režim ‘Offroad’ ima glatku reakciju gasa i omogućava više proklizavanja točkova pre nego što se aktivira. Režim nije osetljiv na ugao nagiba, kontrola vuče ne interveniše kada koristite bermu za skretanje, plus funkcija protiv kretanja točka nije uključena tako da možete podići prednji točak preko prepreka. Opcioni režim ‘Ekplorer’ vam daje direktnu kontrolu nad svim funkcijama.
Svoju punu pažnju možete usmeriti na savladavanje terena u izazovnim okruženjima uz pomoć Easi Shift-a, koji vam omogućava da vršite neprimetne promene nagore i nadole 6-brzinskog menjača. Senzor detektuje kada aktivirate ručicu menjača i daje uputstva ECU-u da uskladi parametre motora za promenu stepena prenosa bez muke pri bilo kom obrtaju ili opterećenju motora. Easi Shift sistem znači kraće vreme menjanja i glatkiju vožnju jer nema potrebe da zatvarate ručicu gasa i koristite kvačilo da biste promenili brzinu. Osim što poboljšava vuču na zadnjim točkovima, Easi Shift vam omogućava da zadržite kontrolu tako što ćete potpuno držati upravljač.
Znate da kočenje na neuređenim putevima zahteva drugačiju tehniku od kočenja na putu, a režim ‘Offroad’ dostupan u Bosch ABS sistemu prepoznaje da je avanturistička vožnja istraživanje nepoznatog i vožnja na velike udaljenosti, kao i potreba da vam motocikl pruža podršku u svim situacijama. U ‘Offroad’ režimu, ABS zadnjeg točka je deaktiviran, njegovo aktiviranje na prednjem točku je smanjeno i podaci sa senzora ugla nagiba više ne čine deo proračuna sistema. Tako da sada možete zaključati zadnji točak da biste lakše upravljali u krivinama. Pošto je ABS prednjeg točka podešen da bude manje nametljiv u ovom režimu, prednja kočnica se može koristiti punom snagom na labavim površinama. Dizajniran da poveća funkcionalnost i samopouzdanje u svim okolnostima, režim „Offroad“ proširuje i usavršava mogućnosti Bosch ABS-a kako bi se uklopio u svaku avanturu.
Kada se nađete na dugim, čistim deonicama puta, možete podesiti tempomat pomoću prekidača na upravljaču i na trenutak se fokusirati na pejzaž ispred vas. Zbog toga putujete, za one blažene trenutke kada se osećate kao deo okruženja oko sebe. Tempomat je takođe korisna funkcija kada ne želite da rizikujete da pređete preko ograničenja brzine. Takođe za vašu lakoću vožnje, Norden 901 ima dvodelno sedište podesivo po visini sa izuzetnim prianjanjem i udobnošću u svim uslovima, kao i aluminijumski konusni upravljač sa šest pozicija za montažu koji pruža opseg podešavanja od 30 mm (prednja nazad) za prilagodljivu ergonomiju.
Želite pomagala za vozača koja pomažu, a ne ograničavaju, osiguravajući da uvek imate kontrolu. Kontrola proklizavanja motocikla u krivinama (MTC) je osetljiva na ugao nagiba i nudi besprekorne intervencije. Kada sistem otkrije da se zadnji točak okreće pogrešnom brzinom za situaciju u vožnji, unos gasa se smanjuje sve dok se ne dostigne ispravan nivo proklizavanja zadnjeg točka za izabrani režim vožnje i trenutni ugao naginjanja. U režimu ‘Ekplorer’, možete kontrolisati nivo MTC intervencije sa 9 nivoa podešavanja klizanja. Kada se otkrije podizanje prednjeg točka, sistem smanjuje gas u malim koracima za konstantnije ubrzanje. Kako vaša ambicija i iskustvo rastu, možete, ako želite, isključiti kontrolu vuče da biste zanosili zadnji i podignite prednji točak po želji.
Elektronski kontrolisana kontrola gasa „vožnja po žici“ znači savršenu isporuku snage i osigurava da motor odmah reaguje kada vam zatreba. Bez obzira na vremenske prilike ili temperaturu, on deluje zajedno sa senzorima na motociklu kako bi rekao sistemu upravljanja motorom šta je tačno potrebno. To takođe znači da nema kabla za gas za održavanje i podešavanje.
Ostanite u kontaktu sa kućom i poslom i slušajte svoju muziku pomoću opcione aplikacije Ride Huskvarna Motorcicles za Android i iOS, prve na modelu Norden 901. Aplikacija Ride Huskvarna Motorcicles pruža komunikaciju i muziku preko Bluetooth-a u pokretu, a sve se može kontrolisati preko Prekidač režima na upravljaču i vaše numere, liste pesama i ID dolaznog pozivaoca se prikazuju na TFT ekranu. Aplikacija takođe osigurava da se nikada više ne izgubite – osim ako to zaista ne želite. I pruža planiranje rute, kao i navigaciju skretanje po skretanje. Vizuelno navođenje se prenosi preko Bluetooth-a iz aplikacije na TFT kontrolnu tablu da vas vodi do unapred planiranog odredišta. Da biste izbegli da ponestane podataka mobilnog telefona, možete da preuzmete mape za korišćenje van mreže, pomažući da se kreiraju i sačuvaju unapred planirane rute. Možete da dodate do 128 tačaka puta kada planirate rutu da biste kreirali zaista jedinstvene avanture.
Vozači Norden 901 mogu se obući za svaku avanturu iz kolekcije funkcionalne odeće Huskvarna motocikala. MKS-9 ADV MIPS® šlem je vrhunski avanturistički šlem sa efikasnom ventilacijom i sočivima protiv zamagljivanja. Napravljen za Huskvarna motocikle od strane Bell-a, MKS-9 ADV ima njihov višesmerni sistem zaštite od udara (MIPS®). Scalar VP jakna i Scalar VP pantalone su napravljene za Huskvarna motocikle od strane REV’IT-a! i napravljeni su za svaku avanturu sa Cordura® otpornom na habanje i habanje; odvojive, prozračne, vetrootporne i vodootporne Hidratek® 3L membrane; i termo obloge koje se mogu ukloniti. Oba imaju SEEFLEKS™ CE štitnike. Uskladite ih sa skalarnim rukavicama, napravljenim od 500D premijum poliamidne tkanine sa elastičnom mrežicom na zadnjoj strani šaka i kožnim dlanovima i prstima, i sa zaštitnim TPR klizačima i vrhovima prstiju kompatibilnim sa ekranom osetljivim na dodir. Dokazana u najtežim okruženjima, naša skalarna oprema ispunjava očekivanja svih avanturista. Dostupne su i vrhunske Crossfire 3 SRS čizme, napravljene ekskluzivno za Huskvarna motocikle od strane SIDI-a, koje imaju patentirani sistem savijanja, zamenljive ploče za potkolenicu, robustan, anatomski oblikovan štitnik za petu koji apsorbuje udarce, i mikro podesivi i zamenljivi sistem kopči.
Norden 901 se može još više prilagoditi i usavršavati kako bi zadovoljio vaše zahteve vožnje i avanturističke ambicije. Za dodatnu funkcionalnost, stil, performanse i udobnost, istražite široku liniju tehničkih dodataka za motocikle Huskvarna i učinite svoj Norden 901 zaista svojim. Ovde ćete naći sisteme za prtljag, grejana sedišta i ručke upravljača, Akrapovič ‘Slip-on Line’ titanijumski prigušivač, komplet za spuštanje vešanja i još mnogo rešenja koja vam pomažu da svoj Norden 901 odvedete do novih horizonata. Takođe pogledajte aplikaciju Ride Huskvarna za motocikle, prvi put viđenu na Norden 901, koja koristi opcionu jedinicu za povezivanje da poveže vaš pametni telefon sa motociklom preko Bluetooth-a za primanje dolaznih poziva, slušanje muzike ili pronalaženje puta koristeći Turn-bi -Uključite navigaciju.<br />Istražite liniju tehničkog pribora i navedite svoj lični Norden 901 u našem onlajn konfiguratoru.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions