11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
ENDURO
TE 250i ima nisku jednostavnost održavanja kao dvotaktni motor i čini ga još jednostavnijim uz pomoć elektronskog ubrizgavanja goriva. To znači da se dovod goriva samopodešava, uklanjajući potrebu za promenom mlaza, dok se ulje za 2-taktni motor pumpa nezavisno u regulisanim odnosima, eliminišući potrebu za prethodno mešanjem goriva. Bez obzira da li se vozite na različitim visinama, na različitim terenima ili promenljivim temperaturama, ubrizgavanje goriva obezbeđuje savršeno kontrolisanu isporuku snage svaki put. Sa vodećim motorom u klasi, ramom, karoserijom i vešanjem, ovaj okretni lagani manipulator je inteligentan izbor za savladavanje najtežih terena.
U 2022. svi Enduro motocikli imaju vrhunske Michelin Enduro gume. Da bi se izborili sa dodatnom vučom, podešavanja vešanja na viljuški i amortizeru su revidirana i poboljšala povratne informacije vozača. Nova Braktec hidraulika nudi vrhunsku snagu kočenja i savršenu modulaciju kvačila u svim uslovima. Podvlačeći ažuriranje, naši Enduri nose novu robusnu sivu boju i električno žute akcente.
Verovatno najbolja kombinacija snage i težine, TE 250i motor je dugogodišnji favorit kod enduro vozača. Dok tehnološki napredak znači da TE 250i ima pionirski sistem ubrizgavanja goriva, on ostaje radni konj motora koji nije potreban za održavanje. Pored toga, motor TE 250i ima naprednu konstrukciju koja sadrži raspored osovine precizno pozicioniran za veću centralizaciju mase, osovinu protiv balansiranja koja smanjuje vibracije i ventil za napajanje kontrolisan sa dva ventila za glatkiju isporuku snage.
Cilindar sa provrtom od 66,4 mm u TE 250i ima sistem pogonskih ventila sa dva ventila koji obezbeđuje glatku i kontrolisanu snagu u čitavom opsegu obrtaja. Optimalno vreme izduvnog otvora postiže se kombinacijom najsavremenijeg, podesivog pogona ventila za napajanje. Cilindar takođe ima dve ulazne pozicije na zadnjem delu cilindra gde je postavljen par mlaznica za gorivo. Ovo obezbeđuje efikasno sagorevanje što rezultira smanjenom potrošnjom goriva i emisijama.
Dizajnirani za minimalnu težinu, kućišta motora TE 250i imaju dizajn tankih zidova. Da bi se masa centralizovala, raspored osovine je precizno pozicioniran da upregne rotirajuće mase u idealnom centru gravitacije, dok se za poboljšano zaptivanje brine blok trske koji ima optimizovane latice trske od ugljeničnih vlakana.
Skrojen posebno za svaki model koristeći inovativni proces 3D dizajna, cev za odvod na TE 250i nudi naprednu geometriju i performanse. Ovo omogućava poboljšani razmak od tla, čineći cev zaglavlja otpornom na udarce na stazi. Prigušivač takođe ima aluminijumski držač za montiranje i naprednu unutrašnju konstrukciju za odlično prigušivanje buke i uštedu težine.
Čelični okvir od hrom-molibdena je stručno izrađen korišćenjem laserski rezanih, robotsko zavarenih, hidroformiranih cevi, obezbeđujući najviši nivo preciznosti i kvaliteta. Posebno izrađena geometrija koristi napredne karakteristike uzdužnog i torzionog savijanja, za neuporedivu povratnu informaciju vozača, apsorpciju energije i izuzetnu stabilnost na pravoj liniji. Nosači glave cilindra su napravljeni od kovanog aluminijuma, što poboljšava rukovanje i udobnost. Vrhunski sivi okvir obložen prahom ima standardne štitnike okvira, koji pružaju dodatnu izdržljivost.
Karbonski kompozitni podram je jedinstven za Huskvarna motocikle i prikazuje naprednu proizvodnu tehnologiju i inovacije. Koristeći 70% poliamida i 30% ugljeničnih vlakana, dvodelni podokvir ima ukupnu težinu od nešto više od 1 kg. Uz pomoć računarske dinamike, specifična krutost je projektovana u lagani i robusni podokvir, pružajući izvanredno rukovanje i udobnost vozača.
Elektronska pumpa za ulje dovodi vitalno ulje za 2-taktni motor u motor. Nalazi se odmah ispod rezervoara za ulje i dovodi ulje preko kućišta leptira za gas, što znači da se ulje u ovoj fazi meša samo sa vazduhom. Pumpu kontroliše EMS i isporučuje optimalnu količinu ulja prema trenutnom broju obrtaja i opterećenju motora. Rezervoar za ulje je povezan sa crevom za punjenje koje prolazi kroz gornju cev okvira do poklopca za punjenje koji je pogodno smešten za lako dopunjavanje. Kapacitet rezervoara je 0,7 l i povezan je sa senzorom niskog nivoa koji svetli kada je rezervoar potrebno dopuniti.
Prednja viljuška WP XPLOR 48 je dizajnirana posebno za enduro vožnju. Njegov otvoreni raspored kertridža ima oprugu u svakoj nozi sa podeljenim funkcijama prigušenja. Prigušenje kompresije u levoj nozi i prigušenje odskoka u desnoj. Podešavanje se vrši preko lako dostupnih klikera (30 klikova) na vrhu svake noge viljuške. Standardni regulatori prednaprezanja omogućavaju lakše podešavanje bez upotrebe alata. Klip srednjeg ventila viljuške obezbeđuje dosledno prigušivanje, dok postavka omogućava da viljuška radi više u hodu za izuzetnu povratnu informaciju vozača i otpor dna.
WP XACT amortizer obezbeđuje napredne karakteristike prigušenja u opsegu. Nove zaptivke ventila sa smanjenom tvrdoćom nude poboljšanu povratnu informaciju o udaru. Kompaktni i lagani amortizer ima ravnotežu pritiska u unutrašnjosti, obezbeđujući dosledno prigušenje i superiornu udobnost vozača. Koristeći istu progresiju spone koja se nalazi u Huskvarna Motocross asortimanu, zadnji kraj se nalazi nisko radi poboljšane kontrole u ekstremnim enduro uslovima. Potpuno podesiva komponenta obezbeđuje hod zadnjeg točka od 300 mm, kao i nenadmašnu vuču, osećaj i apsorpciju energije.
Najviši nivo kvaliteta je zagarantovan sa novim BRAKTEC kočionim sistemom, koji nudi najviši nivo performansi kočenja dok je posebno skrojen za enduro vožnju i pruža osetljiv i modulisan osećaj. GX talasni diskovi (260 mm disk napred i 220 mm pozadi) upotpunjuju visokokvalitetni kočioni paket za potpuno samopouzdanje.
Novi visokokvalitetni BRAKTEC sistem kvačila garantuje ravnomerno habanje, pouzdan rad i rad skoro bez održavanja, kao i savršenu modulaciju u svim uslovima. To znači da se zračnost konstantno kompenzuje tako da tačka pritiska i funkcija kvačila ostaju identični u hladnim ili toplim uslovima, kao i tokom vremena.
TE 250i ima karoseriju koja jasno prikazuje progresivni pristup motocikala Huskvarna motociklima van terena, dok robusni sivi i električno žuti detalji pružaju prepoznatljiv izgled i stilski ukrašavaju dizajn inspirisan Švedskom. Ergonomija je posebno prilagođena da pruži veliku udobnost i kontrolu. Kao rezultat opsežnog testiranja, tanke kontaktne tačke olakšavaju prebacivanje između položaja za vožnju i omogućavaju vozaču da teče uz kretanje. Ravni profil sedišta, zajedno sa teksturom presvlake sedišta, pružaju vrhunsku udobnost i kontrolu u svim uslovima.
Crne aluminijumske felne visoke čvrstoće kompanije D.I.D su povezane sa CNC mašinskim glavčinama pomoću laganih krakova i srebrno anodiziranih aluminijumskih bradavica. Na točkovima su ugrađene Michelin Enduro gume koje nude vrhunsko prianjanje na širokom spektru terena.
22 mm ofset crno-eloksirane CNC obrađene trostruke stege nude vrhunski kvalitet i standard stila na svim Huskvarna enduro modelima. Trostruke stezaljke su stručno izrađene korišćenjem vrhunskih tehnika i materijala kako bi se obezbedio visok nivo kvaliteta i pouzdanosti. Dvosmerno podešavanje upravljača je standardno i omogućava prilagodljivu ergonomiju.
Koristeći MAP SELECT SWITCH, karakteristike motora se mogu prilagoditi tako da modifikuju isporuku snage u skladu sa preferencijama vozača, uslovima i terenom. Ima dva podešavanja koja se mogu menjati u hodu, naime, mapa 1, za standardnu i punu snagu i mapa 2, za mekšu snagu i odloženo paljenje za teren sa manje vučne sile.
TE 250i koristi telo leptira za gas od 39 mm koje reguliše količinu vazduha koji ulazi u motor preko leptira kojim se upravlja pomoću dvostrukih kablova za gas koji su povezani sa sklopom leptira za gas. Ulje za 2 takta se meša sa vazduhom i ulazi u motor za podmazivanje radilice, cilindra i klipa. Pored toga, senzor položaja leptira za gas (TPS) prenosi podatke o protoku vazduha u ECU koji zauzvrat izračunava količinu ulja i goriva isporučenih u motor dok premosni zavrtanj reguliše brzinu u praznom hodu, a uređaj za hladno pokretanje otvara bajpas koji obezbeđuje više vazduha za hladno počinje.
Svi TE modeli standardno dolaze sa električnim starterom. Sistem koristi kompaktnu i laganu Li-Ion bateriju koja je 1 kg lakša od konvencionalne baterije. Sa višegodišnjim iskustvom u razvoju i usavršavanju električnog pokretanja, dokazana pouzdanost na Huskvarna enduro asortimanu je bez premca, obezbeđujući brz i besprekoran start u svim uslovima. Pored toga, kablovski svežanj koncentriše sve potrebne električne komponente u zajednički prostor ispod sedišta radi lakšeg pristupa.
TE 250i ima elektronsku kontrolnu jedinicu (ECU) koja je odgovorna za brojne funkcije. Jedinica određuje vreme paljenja, količinu goriva i ulja ubrizganih u cilindar i dodatno prevodi informacije dobijene od različitih senzora da bi prilagodio vrednosti i izvršio korekcije za automatsku kompenzaciju temperature i visine. To znači da motor uvek radi na optimalnoj mešavini goriva i vazduha na bilo kojoj nadmorskoj visini.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions