SUPERMOTO
Sa 74 ks, naprednom elektronikom i najsavremenijom šasijom, 148 kg 701 Supermoto hvata uzbuđenje trkačke staze i donosi čistu suštinu Supermota vožnje na ulicu.
Lagani okvir rešetke je napravljen od visokokvalitetnog hrom-molibden čelika i razvijen da obezbedi precizno rukovanje i uliva potpuno samopouzdanje. Detaljna povratna informacija se prenosi na vozača zahvaljujući precizno izračunatoj torzionoj krutosti i uzdužnom savijanju.
Samonosivi zadnji podokvir sa integrisanim rezervoarom za gorivo od 13 litara je savršeno pozicioniran za najbolju moguću raspodelu težine. Proizvedena u termoplastičnom rotacionom procesu oblikovanja, jednodelna konstrukcija je teška samo 5,2 kg i napravljena je od poliamida visoke čvrstoće.
WP APEX podeljena viljuška ima hod točkova od 215 mm i ima poboljšano prigušivanje i lakše podešavanje od tradicionalnih viljuški zahvaljujući odvojenim krugovima za prigušivanje u nogama viljuške. Leva noga je namenjena prigušivanju kompresije, dok je desna viljuška za prigušivanje odskoka.
Potpuno podesivi zadnji amortizer WP APEX ima podešavanje prigušenja odskoka, kao i podešavanje prigušenja visoke i niske kompresije. Hod zadnjeg točka od 250 mm garantuje savršenu kontrolu u svim uslovima, bilo da se radi o uskim i krivim planinskim putevima ili u prenaseljenim gradskim centrima.
Jednocilindrični motor sa jednom bregastom osovinom iznad glave, tečnim hlađenjem, ima najnoviju tehnologiju dizajna i elektronske tehnologije. Izuzetna maksimalna izlazna snaga od 55 kV (74 ks) pri 8.000 o/min i obrtni moment od 73,5 Nm pri 6.500 o/min ne ostavljaju vozača sumnje u performanse upakovane u ovaj lagani uređaj.
Kompaktan dizajn jedne bregaste osovine iznad glave, glave cilindra sa 4 ventila ima usisne ventile od 42 mm i izduvne ventile od 34 mm koje pokreće robusni sistem klackalica koji daje precizno vreme ventila pri visokim brzinama motora. Paljenje se vrši preko rasporeda dvostrukih svećica, od kojih svaka ima individualnu kontrolu vremena paljenja za optimalno sagorevanje goriva u komori za sagorevanje velikog otvora.
Keihin elektronski sistem za ubrizgavanje goriva ima telo leptira za gas od 50 mm bez mehaničke veze sa ručkom za gas. Dok vozač otvara ili zatvara gas, ventil za gas elektronski kontroliše sistem upravljanja motorom (EMS). EMS kontinuirano upoređuje parametre motora sa podacima iz senzora i u skladu sa tim podešava ventil za gas, što rezultira savršenom isporukom snage i odgovorom na gas.
Crno eloksirani Giant točkovi sa krakovima bez cevi su lagani i jaki. The 17″ točkovi su obučeni sa Continental ContiAttack Supermoto gumama 120/70 i 160/60 prednjim i zadnjim za izuzetno lako rukovanje i izuzetnu kontrolu u svim uglovima nagiba.
Sa prekidačem na upravljaču, snaga motora se lako može podesiti u hodu kroz dva jedinstvena režima vožnje. Režim 1 nudi sportski odziv gasa i osetljivu kontrolu vuče u krivinama, držeći proklizavanje točkova i točkova na minimumu za optimalne performanse ulične vožnje. Režim 2 obezbeđuje agresivniji odgovor gasa sa smanjenom kontrolom vuče, kako bi se omogućilo zanošenje i potpuna kontrola klizanja, usmerena na stazu ili bezuslovnu upotrebu na ulici. Supermoto ABS funkcija je takođe integrisana u režim 2. U režimu Supermoto, ABS funkcioniše samo na prednjem točku i vozač tada ima kontrolu da zaključa zadnji točak ako je potrebno za pune Supermoto performanse.
Sistem kontrole proklizavanja osetljivog na ugao nagiba prati brzinu zadnjeg točka i reaguje odmah (unutar milisekundi) ako je brzina rotacije zadnjeg točka nesrazmerna situaciji u vožnji. Sistem funkcioniše tako što smanjuje snagu motora glatkim i jedva primetljivim zahvatom na ventilu za gas, sve dok sistem ne smanji proklizavanje na optimalan nivo za izabrani režim vožnje i trenutni ugao nagiba. Za vozače koji traže potpunu kontrolu nad svojim motociklom, kontrola proklizavanja se takođe može isključiti.
Brembo Monoblock čeljust na prednjoj strani pruža superiornu krutost i minimalnu težinu za nove nivoe Supermoto performansi zahvaljujući aluminijumskoj, CNC mašinskoj konstrukciji iz jednog dela. Izuzetna zaustavna snaga sa poboljšanim osećajem kočnice i upravljivošću dostupna je na zahtev vozača zahvaljujući radijalno postavljenoj čeljusti sa 4 klipa i plutajućem disku Ø 320 mm napred, i jednoklipnoj čeljusti, Ø 240 mm plutajućeg diska pozadi. Najnovija Bosch tehnologija ABS osetljiva na krivine garantuje maksimalnu bezbednost i potpuno samopouzdanje.
Inovativna karoserija sa dugačkim sedištem koje seže preko poklopca hladnjaka radi poboljšanja prijanjanja u svim uslovima. Čvrsto omotana oko motora i okvira, karoserija 701 je ergonomski dizajnirana da poveže telo vozača sa motociklom, obezbeđujući savršenu harmoniju između čoveka i mašine, dok istovremeno omogućava potpunu kontrolu u svim situacijama vožnje.
Eloksirane CNC obrađene trostruke stezaljke su dizajnirane za potrebe Supermoto visokih performansi. Stilski izrađeni i projektovani sa preciznim savijanjem, oni vozaču prenose detaljne povratne informacije o ponašanju prednjeg kraja.
APTC (Adler Pover Torkue Clutch) iz Adlera omogućava veće brzine ulaska i izlaska iz krivina maksimiziranjem prianjanja zadnjeg točka pri jakom ubrzanju, kao i sprečavanjem nestabilnosti zadnjeg točka i skakanja pri snažnom kočenju u vrhu skretanja. Vozač tako uživa maksimalnu kontrolu i savršeno prebacivanje na niže.
Sa specifičnom mapom motora A2 koja ograničava snagu na 30 kV, 701 Supermoto je pogodan za vlasnike A2 licence koji žude za neverovatnom agilnošću i upravljanjem u kombinaciji sa najnovijim tehnološkim inovacijama.