11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
MOTOCROSS
EE 5 je prvi korak Husqvarna motocikala u električnu mobilnost, oslanjajući se na bogatu istoriju motokrosa brenda u kombinaciji sa modernom, pionirskom tehnologijom. Pokretan podesivim električnim motorom koji može da parira svojim kolegama sa pogonom na gorivo od 50 kubika, savršen je za mlade trkače i početnike na bazi. EE 5 je takođe potpuno prilagodljiv i podesiv po visini, što ga čini dostupnim mlađim vozačima. Pored toga, niska buka i nulta emisija ugljenika čine EE 5 pristupačnijim mlađim vozačima i prihvatljivijim u oblastima gde su emisije buke ograničene.
Električni motor ugrađen u EE 5 proizvodi maksimalnu izlaznu snagu od 5 kW – skoro isto kao i njegov dvotaktni kolega. Motor sa trajnim magnetom sa vazdušnim hlađenjem ima izuzetno kompaktan i tanak dizajn, koji je pogodan za manju šasiju. Električni motor je takođe vazdušno hlađen, otporan je na vodu i prašinu, što ga čini bez održavanja. Na kraju, integrisana kontrolna jedinica (ECU) garantuje direktnu, ali veoma kontrolisanu i neustrašivu isporuku snage u svim uslovima.
Električni motor u EE 5 napajaju 84 moderne litijum-jonske ćelije, montirane u robusno aluminijumsko kućište od livenog pod pritiskom. Ovo čini 907 Wh uskladištene energije, što daje EE 5 do dva sata opšte vožnje ili 25 minuta brzog trka punom snagom. Integrisani sistem upravljanja baterijama (BMS) dodatno obezbeđuje sigurnost i dugovečnost baterije.
Spoljni svetski punjač snage do 900 W može da se poveže na bilo koju utičnicu od 110 ili 230 volti, priključivši se direktno u bateriju radi lakšeg punjenja. Brzo vreme punjenja od 45 minuta (80%) ili 70 minuta (100%) znači više vremena u sedlu, a manje vremena u boksu.
Kako bi se osiguralo da korisnici imaju sve relevantne informacije na prvi pogled, multifunkcionalni instrument i ekran se nalaze između glave upravljača i sedišta. Korisnik može izabrati 6 različitih režima vožnje sa različitim karakteristikama snage koji odgovaraju početnicima, pa sve do iskusnih trkača. Pored toga, prikazuje se i preostalo punjenje baterije.
U slučaju pada ili prevrtanja, EE 5 je opremljen senzorom za prevrtanje koji isključuje struju. Ključ za traku za zglob takođe služi kao sigurnosna mreža u slučaju nekontrolisanog scenarija vožnje. Dalje, svi režimi vožnje se mogu sačuvati ili „zaključati“ pomoću ključa koji se nalazi ispod sedišta. Ovo sprečava mlađe vozače da nenamerno aktiviraju moćnije režime vožnje.
Kako bi se zadovoljila i tela koja rastu i manje početnike, EE 5 ima podesivo podešavanje visine sedišta. Standardna visina sedišta EE 5 od 665 mm može se brzo i lako spustiti do 615 mm u dva koraka. Alternativno, dodatni komplet za spuštanje vešanja dostupan je iz kataloga dodatne opreme, koji može da spusti visinu sedišta dalje na 550 mm, kako bi se zadovoljili i najmanji vozači.
Čelični okvir od hrom-molibdena visoke čvrstoće sadrži električni pogon i održava pažljivo proračunate parametre uzdužnog savijanja i torzione krutosti. Ovo poboljšava karakteristike upravljanja i poboljšava funkcionalnost vešanja, garantujući precizno skretanje i izvanrednu stabilnost.
EE 5 je opremljen vrhunskom suspenzijom, što ga čini izuzetno sposobnim kao mini trkač. Na prednjoj strani, revolucionarne lagane WP XACT 35 mm viljuške nude izuzetno prigušivanje i udobnost vozača. Sa 205 mm hoda točka, vazdušna jedinica u levoj nozi viljuške se takođe može lako podesiti upotrebom vazdušne pumpe prema preferencijama vozača, težini ili uslovima staze. Zadnji točak se dalje drži pod kontrolom pomoću potpuno podesivog WP mono amortizera, koji omogućava 185 mm hoda vešanja.
Odražavajući motokros asortiman u punoj veličini, EE 5 koristi lagane, crne anodizirane aluminijumske felge, MAXXIS gume i hidraulički upravljane kočione čeljusti i talasaste prednje i zadnje kočione diskove. Ova kombinacija točkova, guma i kočnica pruža progresivno prianjanje i napredan osećaj kočenja u svim uslovima.
Osiguravajući stabilnost i sigurnost na kormilu, konusni NEKEN upravljači se montiraju kao standard. Sa suženim prečnikom od 28 mm do 22 mm u krivinama do cilindričnih krajeva od 18 mm u oblasti hvatanja, uži prečnik koristi mlađim vozačima sa boljim prianjanjem i manje zamora. Sklop gasa za elektronski pogon karakteriše vulkanizovani ODI rukohvat montiran na desnoj strani, zajedno sa podloškom za krah na držaču upravljača da zaštiti vozača od bilo kakvog grubog kontakta.
Karoserija na EE 5 je dizajnirana da ponudi mladim vozačima isti ergonomski osećaj, samopouzdanje i udobnost kao i motokros motocikli pune veličine. Pored toga, ergonomija i udobnost omogućavaju vozačima da rade na svom vrhuncu tokom dužeg vremenskog perioda sa manje umora i više kontrole.
EE 5 ima upečatljivu i modernu grafiku u beloj, žutoj i svetlo plavoj boji. Ovo daje EE 5 prepoznatljiv izgled koji razlikuje njegov električni pogon od njegovih kolega sa unutrašnjim sagorevanjem. Pored toga, grafika se primenjuje pomoću testiranog procesa u kalupu kako bi se osigurala vrhunska završna obrada, izdržljivost i kvalitet.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions