11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
MOTOCROSS
Sve novo za 2022. FC 250 Rockstar Edition je nesumnjivo najbolja motokros mašina od 250 kubika koju je ikada napravio Huskvarna Motorcicles. Višestruka usavršavanja i nadogradnje motora, vešanja i šasije stvaraju bržu i agilniju mašinu. Gotov proizvod je trkački motocikl visokih performansi spreman za takmičenje.
Dizajniran od laganog aluminijuma, izduvni sistem na FC 250 Rockstar Edition ima rezonantnu komoru dizajniranu za protok koja je integrisana u cev za odvod. Prigušivač ima kratak i kompaktan dizajn, isporučujući impresivnu izlaznu snagu uz što manji broj decibela.
Za izdržljivost bez premca, glavčine koje se koriste na fabričkom kompletu točkova su CNC mašinski obrađene od kovanog aluminijuma, a zatim eloksirane u crno za pravi izgled trkačkog tima. Čvorišta se zatim povezuju sa crnim D.I.D. DirtStar felne sa visokokvalitetnim žbicama za stvaranje snažnog, laganog kompleta točkova. Smanjenje težine bez opruge doprinosi poboljšanju ukupnog upravljanja.
Poboljšavajući stabilnost prednjeg točka, fabrički CNC obrađene trostruke stezaljke su dizajnirane da obezbede neograničene performanse vešanja zahvaljujući optimalno podešenom upravljaču i savršenom poravnanju viljuške. Prilagođena ergonomija se takođe može postići sa dve opcije pomaka – 20 mm i 22 mm – omogućavajući personalizovano podešavanje. Dodatno, nova obujmica za šipku može da se montira gumenom za smanjenje vibracija ili da se montira bez nje radi poboljšane povratne informacije vozača.
Bez premca kada je u pitanju funkcija i stil, ProTaper upravljač je lagan i neverovatno jak. Pažljivo odabrana krivina šipke smanjuje tačke pritiska na rukama vozača sa mekim spojenim ODI ručkama za zaključavanje koje nude dodatnu udobnost.
Dizajnirane za performanse, Dunlop GEOMAX MX33 motokros gume imaju dokazani dizajn ‘blok-u-blok’. Ovo osigurava izuzetnu vuču i potpunu kontrolu na širokom spektru trkačkih površina, uključujući pesak, blato, pa čak i hardpack.
Ispod replike grafike trkačkog tima, nova karoserija je dizajnirana da poboljša neograničene pokrete i omogući vozačima svih sposobnosti da rade najbolje što mogu tokom dužeg vremenskog perioda. U kompletu sa GUTS Racing presvlakom sedišta visokog prijanjanja, zagarantovana je vrhunska kontrola u svim uslovima.
Sa kapsuliranom vazdušnom oprugom i uljnom komorom pod pritiskom, nova deljiva vazdušna viljuška WP XACT od 48 mm pruža neverovatne performanse. Sa bajpasima ulja i vazduha koji smanjuju vršne vrednosti pritiska, u kombinaciji sa sistemom prigušenja srednjeg ventila, viljuška pruža izuzetnu povratnu informaciju i udobnost vozača. Novi hidrostop sistem stvara progresivniju silu prigušenja u poslednjih 40 mm hoda radi poboljšane otpornosti na dno.
Potpuno redizajnirani zadnji amortizer WP XACT je 15 mm kraći i teži 100 grama manje u poređenju sa prethodnikom, a ipak hod zadnjeg točka ostaje nepromenjen na 300 mm. Uparen sa revidiranim sistemom povezivanja dizajniranim sa novom geometrijom, amortizer nudi progresivno prigušenje i superiornu apsorpciju energije.
Obložen crnim prahom za pravi izgled trkačkog tima, novi hidroformirani, laserski rezani i robotski zavareni čelični okvir je stručno izrađen. Konstruisana sa posebno izračunatim parametrima uzdužnog i torzionog savijanja, šasija pruža izuzetnu povratnu informaciju vozaču i stabilnost na pravoj liniji. Veći, potpuno novi oslonci za noge postavljeni su bliže sredini motocikla, što pomaže u sprečavanju da se zakače za zemlju kroz duboke kolotrage i usporavaju zamah napred. Pored toga, FC 250 Rockstar Edition ima novu poliamidnu kliznu ploču koja štiti okvir i motor od jakih udaraca.
Redizajnirani kompozitni podokvir naglašava inovaciju Huskvarna motocikala i upotrebu naprednih proizvodnih tehnologija, a napravljen je od 60% poliamida i 40% aluminijuma kako bi se postigla ukupna težina od samo 1,8 kilograma. Uz pomoć računarske dinamike, specifična krutost je projektovana u lagan i robustan podokvir, koji poboljšava upravljanje i udobnost vozača.
Optimalne performanse su zagarantovane iz revidirane DOHC glave cilindra zahvaljujući DLC (Diamond Like Carbon) obloženim držačima prstiju koji minimiziraju trenje. Oni pokreću velike titanijumske ventile (32,5 mm usis, 27,5 mm izduv) i uvode mešavinu goriva/vazduha u komoru za sagorevanje da bi se stvorila efikasna, najbolja snaga u klasi u čitavom opsegu obrtaja od 14.000 obrtaja u minuti. Dalja ažuriranja uključuju nova vremena ventila prilagođena novim merenjima ventila, koji rade u savršenom skladu sa redizajniranim bregastim vratilom.
Redizajniran za poboljšane performanse i pouzdanost, novi cilindar prečnika 81 mm sadrži klip tipa premoštene kutije koji je napravio CP, koji je težak samo 150 grama. Profesionalno konstruisane od aluminijuma visoke čvrstoće, obe komponente postižu najmanju moguću težinu bez žrtvovanja izdržljivosti. Hod je revidiran na 48,5 mm sa stepenom kompresije povećan na 14,5:1 za dodatni obrtni moment i vrhunske performanse. Završavajući reviziju, ulazni otvor na komori za sagorevanje optimizovanom CFD-om je manji da bi se stvorila brza isporuka energije.
Proizveden od strane Pankl Racing Sistems, novi 5-brzinski menjač je dizajniran da bude lagan dok zadržava svoju dokazanu izdržljivost. Za 2022., novi Kuickshift senzor se nalazi na bubnju za menjanje, što obezbeđuje glatke promene stepena prenosa, čak i kada je motor pod velikim opterećenjem. Premaz sa niskim trenjem na viljuški za menjanje dalje poboljšava pozitivne promene stepena prenosa. Optimalna isporuka snage iz motora je zagarantovana u svakom trenutku zahvaljujući naprednom senzoru koji bira specifične mape motora u zavisnosti od izabranog stepena prenosa.
Featuring a single diaphragm steel pressure plate instead of traditional coil springs, the Diaphragm Steel (DS) clutch installed on the FC 250 Rockstar Edition is unique in design and faultless in performance . Complete with a CNC-machined steel clutch basket, the single-piece component allows the use of thin steel liners and contributes to the compact layout of the engine.
Vodeće u klasi Brembo kočnice isporučuju najviši nivo kontrolne snage zaustavljanja na FC 250 Rockstar Edition. Plutajući prednji disk od 260 mm i zadnji disk sa talasom od 220 mm ulivaju poverenje vozaču i omogućavaju kasno kočenje u skretanjima, što smanjuje vreme kruga. Novi poliamid kompozitni prednji štitnik diska je ugrađen kao standard za dodatnu zaštitu.
Nova funkcija Quickshift (samo naviše) može se aktivirati ili deaktivirati preko prekidača za izbor mape montiranog na upravljaču. Radi tako što senzor na bubnju za menjanje šalje signal ECU-u kada registruje promenu stepena prenosa, što trenutno prekida paljenje na delić sekunde. Ovo omogućava glatko prebacivanje u viši stepen prenosa čak i sa potpuno otvorenim gasom.
Upravljač montiran za brz i lak rad, redizajnirani prekidač za izbor karte omogućava da se izabere bilo koja od dve unapred podešene mape motora. Sa odvojenim dugmadima za aktiviranje pokretanja i kontrole vuče, kao i jednim za aktiviranje nove Kuickshift funkcionalnosti, performanse FC 250 Rockstar Edition su u potpunosti prilagodljive preko prekidača za odabir karte.
Da bi se obezbedila najmanja moguća težina uz obezbeđivanje brzog i pouzdanog pokretanja, FC 250 Rockstar Edition poseduje Li-Ion 2.0 Ah bateriju koja je približno 1 kg lakša od konvencionalne olovne baterije. Pored toga, dugme za električno pokretanje sada kontroliše zaustavljanje motora radi pojednostavljenog iskustva.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions