MOTOCROSS
FC 350 kombinuje agilnost FC 250 sa odnosom snage i težine kako bi bio konkurent FC 450. Za 2025., višestruka ažuriranja motora, vešanja i okvira poboljšavaju snagu i rukovanje kako bi poboljšali iskustvo vožnje kako za profesionalce tako i za amatere jahači podjednako. Sa ažuriranjima VP vešanja i zadnjeg amortizera koji poboljšavaju rukovanje, FC 350 ostaje jedan od najsposobnijih motokros motocikala na tržištu. Ergonomska karoserija nudi slobodno i lako kretanje, sa novom belom i plavom grafikom koja upotpunjuje revizije za 2025.
Radeći u skladu sa dizajnom rama i postavkom vešanja, CNC obrađene trostruke stege obezbeđuju precizno izračunatu geometriju za povećanu stabilnost. Fleksibilnost upravljača se može prilagoditi pomoću stezaljke upravljača koja nudi dve opcije montaže - prigušenu gumom za manje vibracija ili fiksiran za poboljšanu povratnu informaciju sa prednje strane.
Napravljen od 60% poliamida i 40% aluminijuma, dvodelni podokvir obezbeđuje izuzetnu snagu i izdržljivost pri ukupnoj težini od samo 1,8 kg. Donji ramovi i nosači okvira su proizvedeni od livenog aluminijuma za značajno poboljšanu pouzdanost.
Za 2025., okvir oko amortizera i glave upravljača ima manje materijala, sa revidiranom debljinom zida u oblastima većeg naprezanja čime se poboljšava ukupna čvrstoća. Zajedno, ove promene smanjuju težinu okvira za 300 g radi poboljšanog skretanja u krivinama, neuporedivih povratnih informacija od vozača i apsorpcije energije.
Intuitivni prekidač za izbor mape postavljen na upravljač omogućava vozačima da aktiviraju Launch i Traction Control, omoguće Kuickshifter i omogućava vozačima da prelaze između dve mape motora.
Quickshifter se može aktivirati ili deaktivirati preko prekidača za izbor karte i radi tako što prekida paljenje na delić sekunde prilikom prebacivanja u viši stepen prenosa. Senzor na bubnju menjača registruje silu ručice menjača, šalje signal ECU-u i obezbeđuje glatke promene stepena prenosa - čak i kada je gas potpuno otvoren.
Kontrola proklizavanja na FC 250 se uključuje pritiskom na dugme označeno sa 'TC' na prekidaču za izbor karte i funkcioniše tako što analizira unos gasa od vozača i brzinu kojom se povećava broj obrtaja motora. Ako se broj obrtaja poveća prebrzo, sistem upravljanja motorom (EMS) registruje gubitak prianjanja i smanjuje količinu snage na zadnjem točku kako bi obezbedio maksimalnu vuču.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions