11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
MOTOCROSS
Primivši više tehničkih nadogradnji za 2023. kako bi zadržao svoje vodeće performanse u klasi na stazi, FC 450 ostaje vrhunska mašina u liniji motokrosa Huskvarna Motorcicles. Novi motor ne samo da proizvodi široki raspon moći koje se može kontrolisati, već postavlja raspored osovine motora u idealnom centru gravitacije da bi značajno poboljšao manevrisanje. Ovom agilnom osećaju pomaže nova šasija, koja je razvijena i proizvedena korišćenjem naprednih inženjerskih tehnika kako bi se pomoglo u repozicioniranju rotacionih masa kako bi se ponudilo poboljšano ponašanje protiv čučnjeva za bolje rukovanje. Zadržavajući naprednu elektroniku i visokokvalitetne komponente, FC 450 je završen novom funkcionalnom karoserijom ukrašenom belom, žutom i sivom grafikom, inspirisanom švedskim nasleđem brenda.
SOHC glava cilindra je neverovatno kompaktna i lagana koristeći kratki profil sa bregastim vratilom smeštenim što bliže centru gravitacije, što značajno poboljšava upravljivost i agilnost. Lagani ventili se pokreću preko klackalice i imaju tajming koji je posebno dizajniran da isporuči precizne nivoe obrtnog momenta i odziva gasa.
Dizajniran sa precizno postavljenim ulaznim kanalima koji imaju za cilj smanjenje otpora i deformacije protoka vazduha, vazdušna kutija obezbeđuje neograničen protok vazduha uz maksimalnu zaštitu filtera. TWIN AIR filteru se lako pristupa bez alata, jednostavnim uklanjanjem leve bočne ploče radi lakšeg održavanja. Nudeći dalje prilagođavanje performansi, FC 450 se isporučuje sa dodatnim poklopcem vazdušne kutije koji se može promeniti bez upotrebe bilo kakvog alata za oštriji odgovor na gas u skladu sa preferencijama vozača ili uslovima staze.
Čelični okvir od hrom-molibdena koristi naprednu geometriju i karakteristike savitljivosti koje imaju za cilj da obezbede neuporedivu povratnu informaciju vozaču, apsorpciju energije i izuzetnu stabilnost na pravoj liniji. Okvir je završen vrhunskim plavim praškastim premazom sa standardnim štitnicima okvira za vrhunsku zaštitu i izdržljivost.
Karbonska vlakna su poznata po svojoj maloj težini i visokoj čvrstoći. Iz tih razloga, Huskvarna MX asortiman ima jedinstveni kompozitni podokvir napravljen od 30% ugljeničnih vlakana. Specifična krutost je projektovana u podokviru kako bi se obezbedilo optimalno rukovanje i ergonomija vozača.
Radilica je posebno postavljena da upregne rotirajuću masu u idealnom centru gravitacije, što rezultira laganim i okretnim osećajem upravljanja. Kao takva, inercija koju proizvodi radilica je pažljivo izračunata kako bi se obezbedila optimalna vuča i sposobnost vožnje iz moćnog pogona od 450cc. Obični veliki ležaj koji se sastoji od dve čahure ležaja koji su postavljeni na silu obezbeđuju maksimalnu pouzdanost i izdržljivost, garantujući duge servisne intervale od 100 sati.
Trostruke spone od 22 mm sa CNC mašinom imaju integrisani gumeni sistem prigušenja koji smanjuje vibracije i povećava udobnost vozača. Trostruke stege su pažljivo dizajnirane da ravnomerno raspodeljuju silu stezanja na nogu viljuške, maksimizirajući kontaktnu površinu za optimalnu osetljivost i minimalno trenje i nudeći vrhunsko rukovanje i stabilnost. Pored toga, prednja ploča sa brojem integriše trostruku stezaljku.
Novi Brembo hidraulični sistem kvačila visokih performansi garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu modulaciju u svim uslovima. To znači da se zračnost konstantno kompenzuje tako da tačka pritiska i funkcija kvačila ostaju identični u hladnim ili toplim uslovima, kao i tokom vremena. Bezbroj sati testiranja fokusiranog na trku dokazalo je izuzetnu pouzdanost visokokvalitetnih hidrauličnih sistema Brembo italijanske proizvodnje.
FC 450 ima kvačilo od čelika sa prigušenom dijafragmom, koje uključuje čeličnu pritisnu ploču sa jednom membranom umesto tradicionalnih spiralnih opruga. Integriše sistem prigušenja za bolju vuču i izdržljivost. Korpa kvačila je jednodelna čelična komponenta od CNC mašina koja omogućava upotrebu tankih čeličnih košuljica i doprinosi kompaktnom dizajnu motora.
Čist, Švedski inspirisan dizajn i ergonomija su skrojeni da pruže izuzetnu udobnost i kontrolu, omogućavajući vozačima da rade na najvišem nivou tokom dužeg vremenskog perioda. Prilagođene nakon bezbroj sati testiranja, kontaktne tačke su posebno pozicionirane kako bi omogućile neometano kretanje po motociklu.
48 mm podeljena vazdušna viljuška ima kapsuliranu vazdušnu oprugu i uljnu komoru pod pritiskom za progresivno i dosledno prigušivanje. Prošireni obilaznici ulja i vazduha smanjuju vršne vrednosti pritiska, a kertridži od 300 mm i spoljne cevi pružaju prefinjenu krutost. U kombinaciji sa sistemom prigušenja srednjeg ventila, viljuška pruža izuzetnu povratnu informaciju i udobnost vozača. Podešavanje se lako podešava preko jednog ventila za predopterećenje vazdušnog pritiska, kao i preko lako dostupnih regulatora pritiska za kompresiju i odskok. Dodatno, vazdušna pumpa potrebna za podešavanje vazdušnog pritiska viljuške je standardno obezbeđena.
Napravljeni od aluminijumskih felni visoke čvrstoće od strane D.I.D-a i sa CNC obrađenim glavčinama, točkovi FC 450 su opremljeni DUNLOP MX33 motokros gumama sa dokazanim “blok-unutar-blok” gumama; dizajn za progresivnije skretanje u krivinama i superiorno prianjanje.
Najviši nivo kvaliteta je zagarantovan vodećim Brembo čeljustima i komandama u klasi. Prednji diskovi od 260 mm i zadnji diskovi od 220 mm daju superiornu snagu zaustavljanja ulivajući samopouzdanje u svim uslovima.
Dizajniran za jednostavno rukovanje jednim prstom, prekidač mape je standardan na FC 450. Ovo omogućava vozačima da lako biraju između 2 mape motora, aktiviraju kontrolu pokretanja ili prebacuju funkciju kontrole proklizavanja.
KEIHIN EMS je dizajniran da bude mali, lagan i brz u obradi podataka. Integriše kontrolu pokretanja za savršeno startovanje, biranje mapa motora preko prekidača na upravljaču, kao i kontrolu vuče.
FC 450 ima Keihin telo leptira za gas od 44 mm. Injektor je postavljen tako da obezbedi najefikasniji protok u komoru za sagorevanje, dok da bi se obezbedio optimalan odziv gasa, sajla za gas je montirana direktno bez poluge za gas, što pruža neposredniji odgovor i osećaj gasa.
Pored prednosti lakog električnog sistema za pokretanje, na FC 450 je ugrađena lagana Li-Ion baterija od 2,0 Ah. Li-Ion baterija teži približno. 1 kg manje od konvencionalnog olovnog akumulatora, što znači da je pogodnost električnog pokretanja isporučena dok je ukupna težina svedena na minimum.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions