ENDURO
Sa već dokazanim tehničkim mogućnostima, FE 250 ima koristi od dodatka Brembo kočionih sistema za poboljšanu snagu zaustavljanja u 2025. Zajedno sa novim Brembo kvačilom, svi vozači će uživati u potpunim prednostima komponenti koje su testirane na trkama na stazi. Pored toga što je zadržao svoju lepo izrađenu šasiju, koja je savršeno izbalansirana za maksimalnu agilnost, dokazani, vodeći motor u klasi nastavlja da isporučuje širok raspon snage koju je lako prilagoditi zahvaljujući naprednoj elektronici. Završetak izrade je duga lista najboljih komponenti fokusiranih na enduro – VP vešanje, Michelin gume, D.I.D. i ProTaper upravljač. Bez sumnje, FE 250 je sposoban da se takmiči na najvišem nivou endura u standardnoj formi.
Dokazani čelični okvir od hrom-molibdena obezbeđuje stabilnost na pravoj liniji pri brzini bez žrtvovanja agilnosti kroz spore i tehničke deonice. Optimizovana debljina zida u celoj šasiji doprinosi izdržljivosti, pored toga što pruža neuporedivu povratnu informaciju vozaču i apsorpciju energije.
Napravljen od 60% poliamida i 40% aluminijuma, podokvir nudi izuzetnu snagu i izdržljivost uz malu ukupnu težinu od samo 1,8 kg. Donji nosači i nosači okvira su proizvedeni od livenog aluminijuma radi pouzdanosti, dok je gornji deo napravljen od poliamida koji je ubrizgan da bi se omogućile specifične karakteristike savitljivosti.
Okretna ruka je proizvedena korišćenjem procesa livenja pod pritiskom radi optimalne krutosti. Da bi se uskladile sa fleksibilnim karakteristikama šasije, korišćena je zadnja osovina od 22 mm. Pored toga, ljuljačka je dizajnirana da poveća izdržljivost lančane jedrilice, dok vodilica lanca ima zaobljen profil koji ga čini manje sklonim hvatanju za spoljne predmete.
Dizajniran za jednostavno rukovanje, prekidač za izbor karte omogućava vozačima da lako biraju između dve EFI karte, aktivira kontrolu proklizavanja i uključuje Kuickshifter. Kontrola proklizavanja se može uključiti ili isključiti preko prekidača za izbor karte i funkcija analizirajući unos gasa od vozača i brzinu kojom se broj obrtaja motora povećava. Ako se broj obrtaja poveća prebrzo, EMS registruje gubitak prianjanja i smanjuje količinu snage na zadnjem točku, obezbeđujući maksimalnu vuču.
Quickshifter se može aktivirati ili deaktivirati preko prekidača za izbor karte. Prekidanjem paljenja na delić sekunde, ovo omogućava prebacivanje u viši stepen dok je gas potpuno otvoren bez upotrebe kvačila. Kuickshifter je aktivan samo od druge brzine naviše.
Koristeći najsavremeniju računarsku dinamiku fluida, veliki oslonci za noge su dizajnirani za maksimalnu kontrolu i sprečavanje nakupljanja blata. Pored toga, položaj montaže ih dovodi prema unutra, što ih čini manje podložnim hvatanju za zemlju kroz duboke kolotrage.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions