
11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
ENDURO
Izgrađena na proverenoj tehničkoj platformi, karoserija FE 250 nudi vozaču kontaktne tačke za veću kontrolu, čak iu najtežim uslovima. Ističući najnovije revizije, upečatljive tamnoplave i električno žute grafike, zajedno sa metalik plavim okvirom, stvaraju prepoznatljiv izgled koji naglašava stalnu evoluciju ove etablirane enduro mašine. Sastavljen kvalitetno, sa komponentama visokih performansi koje se koriste svuda, FE 250 je sposoban da se takmiči na najvišem nivou zahvaljujući vrhunskim Michelin enduro gumama, BRAKTEC kočnicama i kvačilu, i VP vešanju specifičnom za enduro.
Motor FE 250 je dizajniran da bude moćan, lagan i kompaktan. Sa svim glavnim komponentama i rasporedima osovina pažljivo postavljenim da centralizuju masu, održavaju se njegove renomirane izvanredne performanse i karakteristike rukovanja. Kroz inovativne proizvodne procese i dizajn, motor je težak samo 27,6 kg i isporučuje glatku isporuku snage obrtnog momenta što čini FE 250 dostupnim i profesionalcima i amaterima.
Glava cilindra ima naprednu tehnologiju koja ima za cilj smanjenje težine i otpora: od površine niskog trenja na kojoj se rotiraju duple bregaste osovine iznad glave, do četiri lagana titanijumska ventila – usis 32,5 mm, izduvni 26,5 mm – koji se aktiviraju pomoću DLC-a (dijamantski ugljenik). ) obloženi prst sledbenici. Ovo pomaže motoru da se slobodno okreće dok održava glatku, efikasnu snagu u čitavom opsegu obrtaja.
Cilindar je preuzet od uspešnog motokros modela FC 250 i ima isti provrt od 78 mm. Takođe sadrži kovani klip premoštenog tipa, profesionalno napravljen od aluminijuma visoke čvrstoće. Odnos kompresije od 13,8:1, u kombinaciji sa najsavremenijim cilindrom, kao i zaptivkom glave cilindra, pruža izvanredne performanse i pouzdanost.
Izduvni sistem je stručno dizajniran da isporuči vodeće performanse u klasi uz najmanju moguću težinu. Priključna cev je dizajnirana i proizvedena u dva dela, kako bi bila što kompaktnija. Položaj spajanja omogućava njegovo uklanjanje bez vađenja zadnjeg amortizera. Dalja inovacija omogućava kratak, kompaktan prigušivač bez povećanja nivoa buke. Komponenta je napravljena od laganog aluminijuma i sa stilom je završena crnim premazom koji naglašava njen vrhunski kvalitet.
Čelični okvir od hrom-molibdena je stručno izrađen korišćenjem laserski rezanih, robotsko zavarenih, hidroformiranih cevi, obezbeđujući najviši nivo preciznosti i kvaliteta. Posebno izrađena geometrija koristi napredne karakteristike uzdužnog i torzionog savijanja, za neuporedivu povratnu informaciju vozača, apsorpciju energije i izuzetnu stabilnost na pravoj liniji. Nosači glave cilindra su napravljeni od kovanog aluminijuma, što poboljšava rukovanje i udobnost. Vrhunski sivi okvir obložen prahom ima standardne štitnike okvira, koji pružaju dodatnu izdržljivost.
Karbonski kompozitni podram je jedinstven za Huskvarna motocikle i prikazuje naprednu proizvodnu tehnologiju i inovacije. Koristeći 70% poliamida i 30% ugljeničnih vlakana, dvodelni podokvir ima ukupnu težinu od nešto više od 1 kg. Uz pomoć računarske dinamike, specifična krutost je projektovana u lagani i robusni podokvir, pružajući izvanredno rukovanje i udobnost vozača.
Crno eloksirane, CNC obrađene trostruke stezaljke nude vrhunski standard kvaliteta na svim Huskvarna enduro modelima. Imaju pažljivo izračunat pomak od 22 mm i dizajnirani su da obezbede savršenu harmoniju između dinamike rama i podešavanja viljuške. Stručno izrađeni korišćenjem vrhunskih tehnika i materijala, oni pružaju najviši nivo kvaliteta i pouzdanosti. Takođe nude dvosmerno podešavanje upravljača kao standard, omogućavajući prilagodljivu ergonomiju.
Prednja viljuška WP XPLOR 48 je dizajnirana posebno za enduro vožnju. Njegov otvoreni raspored kertridža ima oprugu u svakoj nozi sa podeljenim funkcijama prigušenja. Prigušenje kompresije u levoj nozi i prigušenje odskoka u desnoj. Podešavanje se vrši preko lako dostupnih klikera (30 klikova) na vrhu svake noge viljuške. Standardni regulatori prednaprezanja omogućavaju lakše podešavanje bez upotrebe alata. Klip srednjeg ventila viljuške obezbeđuje dosledno prigušivanje, dok postavka omogućava da viljuška radi više u hodu za izuzetnu povratnu informaciju vozača i otpor dna.
WP XACT amortizer obezbeđuje napredne karakteristike prigušenja u opsegu. Nove zaptivke ventila sa smanjenom tvrdoćom nude poboljšanu povratnu informaciju o udaru. Kompaktni i lagani amortizer ima ravnotežu pritiska u unutrašnjosti, obezbeđujući dosledno prigušenje i superiornu udobnost vozača. Koristeći istu progresiju spone koja se nalazi u Huskvarna Motocross asortimanu, zadnji kraj se nalazi nisko radi poboljšane kontrole u ekstremnim enduro uslovima. Potpuno podesiva komponenta obezbeđuje hod zadnjeg točka od 300 mm, kao i nenadmašnu vuču, osećaj i apsorpciju energije.
Najviši nivo kvaliteta je zagarantovan sa novim BRAKTEC kočionim sistemom, koji nudi najviši nivo performansi kočenja dok je posebno skrojen za enduro vožnju i pruža osetljiv i modulisan osećaj. GX talasni diskovi (260 mm disk napred i 220 mm pozadi) upotpunjuju visokokvalitetni kočioni paket za potpuno samopouzdanje.
Novi visokokvalitetni BRAKTEC sistem kvačila garantuje ravnomerno habanje, pouzdan rad i rad skoro bez održavanja, kao i savršenu modulaciju u svim uslovima. To znači da se zračnost konstantno kompenzuje tako da tačka pritiska i funkcija kvačila ostaju identični u hladnim ili toplim uslovima, kao i tokom vremena.
FE 250 ima karoseriju koja jasno prikazuje progresivni pristup motocikala Huskvarna motociklima van terena, dok robusni sivi i električno žuti detalji pružaju prepoznatljiv izgled i stilski ukrašavaju švedski inspirisan dizajn. Ergonomija je posebno prilagođena da pruži veliku udobnost i kontrolu. Kao rezultat opsežnog testiranja, tanke kontaktne tačke olakšavaju prebacivanje između položaja za vožnju i omogućavaju vozaču da teče tokom kretanja. Ravni profil sedišta, zajedno sa teksturom presvlake sedišta, pružaju vrhunsku udobnost i kontrolu u svim uslovima.
Dizajniran za lak rad, standardni prekidač karte bira između 2 EFI karte i aktivira funkciju kontrole proklizavanja. Funkcija TC (Traction Control) poboljšava kontrolu na klizavom terenu. Kontrola proklizavanja se može uključiti ili isključiti pomoću prekidača na mapi. Funkcioniše tako što analizira unos gasa od vozača i brzinu kojom se broj obrtaja motora povećava. Ako se broj obrtaja poveća prebrzo, EMS registruje gubitak prianjanja i smanjuje količinu snage na zadnjem točku, obezbeđujući maksimalnu vuču.
FE 250 ima Keihin telo leptira za gas od 42 mm optimizovano za odziv na gas. Injektor je postavljen tako da obezbedi najefikasniji protok u komoru za sagorevanje, dok je kabl za gas montiran direktno bez poluge za gas. Ovo obezbeđuje trenutni odgovor na gas i poboljšan osećaj.
FE 250 standardno dolazi sa električnim starterom. Sistem koristi kompaktnu i laganu Li-Ion bateriju koja je 1 kg lakša od konvencionalne baterije. Sa višegodišnjim iskustvom u razvoju i usavršavanju električnog pokretanja, dokazana pouzdanost na Huskvarna enduro asortimanu je bez premca, obezbeđujući brz i besprekoran start u svim uslovima. Pored toga, kablovski svežanj koncentriše sve potrebne električne komponente u zajednički prostor ispod sedišta radi lakšeg pristupa.
Vazdušna kutija na FE 250 ima precizno postavljene ulazne kanale koji imaju za cilj sprečavanje deformacije vazduha i obezbeđivanje maksimalnog protoka vazduha i zaštite filtera. Vazdušnom filteru se može lako pristupiti bez upotrebe alata, uklanjanjem leve bočne ploče. Dvostruki vazdušni filter i dizajn kaveza filtera karakteriše jednostavan sistem za montažu otporan na kvar, koji garantuje bezbedno i lako održavanje.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions