11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
ENDURO
Izgrađena na proverenoj tehničkoj platformi, karoserija FE 350 nudi vozaču kontaktne tačke za veću kontrolu, čak iu najtežim uslovima. Ističući najnoviju reviziju, upečatljiva tamnoplava i električno žuta grafika, zajedno sa metalik plavim okvirom, stvaraju prepoznatljiv izgled koji naglašava stalnu evoluciju ove etablirane enduro mašine. Sastavljen sa kvalitetnim komponentama visokih performansi, FE 350 je sposoban da se takmiči na najvišem nivou zahvaljujući vrhunskim Michelin enduro gumama, BRAKTEC kočnicama i kvačilu, i VP vešanju specifičnom za enduro.
Kada je u pitanju svestranost, DOHC motor od 350 cc je bez premca. Deleći veći deo svoje arhitekture sa motorom koji se nalazi u FE 250, FE 350 pruža finu ravnotežu između snage 450 i laganog upravljanja 250.
FE 350 ima napredni DOHC raspored glave cilindra koji je pažljivo projektovan da pruži performanse i pouzdanost. Iznutra, DOHC raspored sadrži uglačane bregaste osovine i DLC obložene držače prstiju sa niskim trenjem. Zajedno sa laganim titanijumskim ventilima – 36,3 mm usisnim i 29,1 mm izduvnim – oni pomažu u pružanju optimalnih performansi.
Cilindar sa provrtom od 88 mm i hodom od 57,5 mm ima omjer kompresije od 13,5:1 i veliki prečnik, ali lagani kovani klip tipa premoštene kutije. Kao rezultat toga, niska oscilirajuća masa pruža izuzetnu snagu, visoke obrtaje i široko upotrebljiv opseg snage.
Radilica je optimizovana za opštu pouzdanost da garantuje duge servisne intervale od 135 sati. Ovo je omogućeno ležajem tipa čaura na klipnjači i dve čahure ležaja postavljene na silu na velikom ležaju. Dodatno, dovod ulja za glavni ležaj je integrisan u kućište motora
Čelični okvir od hrom-molibdena je stručno izrađen korišćenjem laserski rezanih, robotsko zavarenih, hidroformiranih cevi, obezbeđujući najviši nivo preciznosti i kvaliteta. Posebno izrađena geometrija koristi napredne karakteristike uzdužnog i torzionog savijanja, za neuporedivu povratnu informaciju vozača, apsorpciju energije i izuzetnu stabilnost na pravoj liniji. Nosači glave cilindra su napravljeni od kovanog aluminijuma, što poboljšava rukovanje i udobnost. Vrhunski sivi okvir obložen prahom ima standardne štitnike okvira, koji pružaju dodatnu izdržljivost.
Karbonski kompozitni podram je jedinstven za Huskvarna motocikle i prikazuje naprednu proizvodnu tehnologiju i inovacije. Koristeći 70% poliamida i 30% ugljeničnih vlakana, dvodelni podokvir ima ukupnu težinu od nešto više od 1 kg. Uz pomoć računarske dinamike, specifična krutost je projektovana u lagani i robusni podokvir, pružajući izvanredno rukovanje i udobnost vozača.
Izduvni sistem je stručno dizajniran da pruži performanse vodeće u klasi uz najmanju moguću težinu. Priključna cev je dizajnirana i proizvedena u dva dela, kako bi bila što kompaktnija. Položaj spajanja omogućava njegovo uklanjanje bez vađenja zadnjeg amortizera. Dalja inovacija omogućava kratak, kompaktan prigušivač bez povećanja nivoa buke. Komponenta je izrađena od laganog aluminijuma i sa stilom je završena crnim premazom koji naglašava njen vrhunski kvalitet.
Prednja viljuška WP XPLOR 48 je dizajnirana posebno za enduro vožnju. Njegov otvoreni raspored kertridža ima oprugu u svakoj nozi sa podeljenim funkcijama prigušenja. Prigušenje kompresije u levoj nozi i prigušenje odskoka u desnoj. Podešavanje se vrši preko lako dostupnih klikera (30 klikova) na vrhu svake noge viljuške. Standardni regulatori prednaprezanja omogućavaju lakše podešavanje bez upotrebe alata. Klip srednjeg ventila viljuške obezbeđuje dosledno prigušivanje, dok postavka omogućava da viljuška radi više u hodu za izuzetnu povratnu informaciju vozača i otpor dna.
WP XACT amortizer obezbeđuje napredne karakteristike prigušenja u opsegu. Nove zaptivke ventila sa smanjenom tvrdoćom nude poboljšanu povratnu informaciju o udaru. Kompaktni i lagani amortizer ima ravnotežu pritiska u unutrašnjosti, obezbeđujući dosledno prigušenje i superiornu udobnost vozača. Koristeći istu progresiju spone koja se nalazi u Huskvarna Motocross asortimanu, zadnji kraj se nalazi nisko radi poboljšane kontrole u ekstremnim enduro uslovima. Potpuno podesiva komponenta obezbeđuje hod zadnjeg točka od 300 mm, kao i nenadmašnu vuču, osećaj i apsorpciju energije.
Najviši nivo kvaliteta je zagarantovan sa novim BRAKTEC kočionim sistemom, koji nudi najviši nivo performansi kočenja dok je posebno skrojen za enduro vožnju i pruža osetljiv i modulisan osećaj. GX talasni diskovi (260 mm disk napred i 220 mm pozadi) upotpunjuju visokokvalitetni kočioni paket za potpuno samopouzdanje.
Novi visokokvalitetni BRAKTEC sistem kvačila garantuje ravnomerno habanje, pouzdan rad i rad skoro bez održavanja, kao i savršenu modulaciju u svim uslovima. To znači da se zračnost konstantno kompenzuje tako da tačka pritiska i funkcija kvačila ostaju identični u hladnim ili toplim uslovima, kao i tokom vremena.
FE 350 ima karoseriju koja jasno prikazuje progresivni pristup motocikala Huskvarna motociklima van terena, dok robusni sivi i električno žuti detalji pružaju prepoznatljiv izgled i stilski ukrašavaju švedski inspirisan dizajn. Ergonomija je posebno prilagođena da pruži veliku udobnost i kontrolu. Kao rezultat opsežnog testiranja, tanke kontaktne tačke olakšavaju prebacivanje između položaja za vožnju i omogućavaju vozaču da teče tokom kretanja. Ravni profil sedišta, zajedno sa teksturom presvlake sedišta, pružaju vrhunsku udobnost i kontrolu u svim uslovima.
Dizajniran za lak rad, standardni prekidač karte bira između 2 EFI karte i aktivira funkciju kontrole proklizavanja. Funkcija TC (Traction Control) poboljšava kontrolu na klizavom terenu. Kontrola proklizavanja se može uključiti ili isključiti pomoću prekidača na mapi. Funkcioniše tako što analizira unos gasa od vozača i brzinu kojom se broj obrtaja motora povećava. Ako se broj obrtaja poveća prebrzo, EMS registruje gubitak prianjanja i smanjuje količinu snage na zadnjem točku, obezbeđujući maksimalnu vuču.
FE 350 ima Keihin telo leptira za gas od 42 mm optimizovano za odziv na gas. Injektor je postavljen tako da obezbedi najefikasniji protok u komoru za sagorevanje, dok je kabl za gas montiran direktno bez poluge za gas. Ovo obezbeđuje trenutni odgovor na gas i poboljšan osećaj.
FE 350 standardno dolazi sa električnim starterom. Sistem koristi kompaktnu i laganu Li-Ion bateriju koja je 1 kg lakša od konvencionalne baterije. Sa višegodišnjim iskustvom u razvoju i usavršavanju električnog pokretanja, dokazana pouzdanost na Huskvarna enduro asortimanu je bez premca, obezbeđujući brz i besprekoran start u svim uslovima. Pored toga, kablovski svežanj koncentriše sve potrebne električne komponente u zajednički prostor ispod sedišta radi lakšeg pristupa.
Vazdušna kutija na FE 350 ima precizno postavljene ulazne kanale koji imaju za cilj sprečavanje deformacije vazduha i obezbeđivanje maksimalnog protoka vazduha i zaštite filtera. Vazdušnom filteru se može lako pristupiti bez upotrebe alata, uklanjanjem leve bočne ploče. Dvostruki vazdušni filter i dizajn kaveza filtera karakteriše jednostavan sistem za montažu otporan na kvar, koji garantuje bezbedno i lako održavanje.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions