
11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
SUPERMOTO
Primivši više tehničkih nadogradnji za 2023. kako bi zadržao svoje vodeće performanse u klasi na stazi, FS 450 ostaje vrhunska mašina za supermoto vozače. Novi motor ne samo da proizvodi široki raspon moći koje se može kontrolisati, već postavlja raspored osovine motora u idealnom centru gravitacije da bi značajno poboljšao manevrisanje. Ovom agilnom osećaju pomaže nova šasija, koja je razvijena i proizvedena korišćenjem naprednih inženjerskih tehnika kako bi se pomoglo u repozicioniranju rotacionih masa kako bi se ponudilo poboljšano ponašanje protiv čučnjeva za bolje rukovanje. Zadržavajući naprednu elektroniku i visokokvalitetne komponente, FS 450 je završen novom funkcionalnom karoserijom ukrašenom belom, žutom i sivom grafikom, inspirisanom švedskim nasleđem brenda.
SOHC glava cilindra je neverovatno kompaktna i lagana koristeći kratki profil sa bregastim vratilom smeštenim što bliže centru gravitacije, što značajno poboljšava upravljivost i agilnost. Lagani ventili se pokreću preko klackalice i imaju tajming koji je posebno dizajniran da isporuči precizne nivoe obrtnog momenta i odziva gasa..
Lagani 5-brzinski menjač koji proizvodi PANKL Racing Sistems obezbeđuje najviši nivo izdržljivosti i pouzdanosti. Ručica menjača takođe ima jedinstven dizajn koji sprečava nakupljanje prljavštine i drži vrh ručice u originalnom položaju, čak iu najtežim uslovima, dok napredni senzor menjača bira idealnu mapu motora za svaki stepen prenosa.
Čelični okvir od hrom-molibdena je stručno izrađen korišćenjem laserski rezanih, robotsko zavarenih, hidroformiranih cevi, obezbeđujući najviši nivo preciznosti i kvaliteta. Posebno izrađena geometrija koristi napredne uzdužne i torzione karakteristike savijanja, za neuporedivu povratnu informaciju vozača, apsorpciju energije i izuzetnu stabilnost na pravoj liniji. Okvir je završen vrhunskim plavim praškastim premazom sa standardnim štitnicima okvira za vrhunsku zaštitu i izdržljivost.
FS 450 ima jedinstveni kompozitni podokvir koji prikazuje naprednu proizvodnu tehnologiju i inovacije. Koristeći 70% poliamida i 30% ugljeničnih vlakana, dvodelni podokvir ima ukupnu težinu od nešto više od 1 kg. Korišćenjem računarske dinamike, specifična krutost je projektovana u lagani i robusni podokvir, pružajući izvanredno rukovanje i udobnost vozača.
Radilica je posebno postavljena da upregne rotirajuću masu u idealnom centru gravitacije, što rezultira laganim i okretnim osećajem upravljanja. Kao takva, inercija koju proizvodi radilica je pažljivo izračunata kako bi se obezbedila optimalna vuča i sposobnost vožnje iz moćnog postrojenja od 450 kubika. Obični veliki ležaj koji se sastoji od dve čahure ležaja koji su postavljeni na silu obezbeđuju maksimalnu pouzdanost i izdržljivost, garantujući duge servisne intervale od 100 sati.
16mm ofset CNC obrađena trostruka obujmica radi u skladu sa prednjim viljuškama, nudeći vrhunsko rukovanje i stabilnost. Štaviše, trostruke stezaljke su pažljivo dizajnirane da ravnomerno raspodeljuju silu stezanja na nogu viljuške, maksimizirajući kontaktnu površinu za optimalnu osetljivost i minimalno trenje i nudeći vrhunsko rukovanje i stabilnost. Podešavanje upravljača u 4 smera je standardno i omogućava prilagodljivu ergonomiju.
Pouzdan, kvalitetan, Brembo sistem kvačila garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu modulaciju u svim uslovima. To znači da se zračnost konstantno kompenzuje tako da tačka pritiska i funkcija kvačila ostaju identični u toplim ili hladnim uslovima, kao i tokom vremena.
Čist, švedski inspirisan dizajn i ergonomija su skrojeni da pruže izuzetnu udobnost i kontrolu, omogućavajući vozačima da rade na najvišem nivou tokom dužeg vremenskog perioda. Prilagođene nakon bezbroj sati testiranja, kontaktne tačke su posebno pozicionirane kako bi omogućile neometano kretanje po motociklu.
48 mm podeljena vazdušna viljuška ima kapsuliranu vazdušnu oprugu i uljnu komoru pod pritiskom za progresivno i dosledno prigušivanje. Vrhovi pritiska su smanjeni kroz produžene obilaznice ulja i vazduha. U kombinaciji sa sistemom prigušenja srednjeg ventila, viljuška pruža izuzetnu povratnu informaciju i udobnost vozača. Podešavanje se lako podešava preko jednog ventila za predopterećenje vazdušnog pritiska, kao i preko lako dostupnih regulatora pritiska za kompresiju i odskok. Vazdušna pumpa potrebna za podešavanje pritiska vazduha viljuške je standardno obezbeđena. Prednja osovina prečnika 22 mm pruža naprednu povratnu informaciju prednjeg kraja pri jakom kočenju u krivini. Pored toga, pomak osnove viljuške od 28 mm nudi naprednu sposobnost okretanja i agilnost za optimalno ponašanje upravljanja. Zajedno sa potpuno podesivim zadnjim amortizerom WP XACT, Huskvarna nudi vrhunske performanse vešanja, osećaj i udobnost.
Izuzetnu snagu zaustavljanja garantuju Brembo kočnice, sa radijalno postavljenom monoblok čeljusti sa 4 klipa u kombinaciji sa diskom od 310 mm na prednjem delu. Pozadi su postavljena čeljust sa jednim klipom i disk od 220 mm. Savršeno postavljene kontrole omogućavaju optimalan osećaj i ravnotežu u ekstremnim uslovima.
Crna 16.5″/17″ Alpina točkovi sa krakovima napred i pozadi su lagani i jaki. Dopunjuju ih Bridgestone 125/80 R420 i 165/65 R420 slick gume za maksimalno prianjanje, vuču i agilnost.
Dizajniran za jednostavno rukovanje jednim prstom, prekidač mape je standardan na FS 450. Ovo omogućava vozačima da lako biraju između 2 mape motora, aktiviraju kontrolu pokretanja ili prebacuju funkciju kontrole proklizavanja.
KEIHIN EMS je dizajniran da bude mali, lagan i brz u obradi podataka. Integriše kontrolu pokretanja za savršeno startovanje, biranje mapa motora preko prekidača na upravljaču, kao i kontrolu vuče.
FS 450 ima KEIHIN telo leptira za gas od 44 mm koje obezbeđuje najefikasniji protok goriva u komoru za sagorevanje uz održavanje optimalnog odziva gasa.
Pored prednosti lakog električnog sistema za pokretanje, na FS 450 je ugrađena lagana Li-Ion baterija od 2,0 Ah. Li-Ion baterija je teška pribl. 1 kg manje od konvencionalnog olovnog akumulatora, što znači da je pogodnost električnog pokretanja isporučena dok je ukupna težina svedena na minimum.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions