11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
ENDURO
Koristeći prednosti višestrukih tehničkih nadogradnji za 2023. godinu, FKS 450 je zadržao svoje vodeće performanse na stazi i nastavlja da bude glavni u liniji terenskih motocikala Huskvarna. Sa potpuno novim motorom koji ne samo da proizvodi široku upotrebnu snagu, već i pozicionira raspored osovine motora u idealnom centru gravitacije radi centralizacije mase, naglašavajući osećaj lagane težine FKS 450. Ovom agilnom osećaju pomaže novi šasija koja je razvijena i proizvedena korišćenjem naprednih inženjerskih tehnika kako bi ponudila poboljšano ponašanje protiv čučnjeva za poboljšano rukovanje i manevrisanje. Zadržavajući naprednu elektroniku i visokokvalitetne komponente, FKS 450 je kompletiran sa novim ravnijim sedištem i završen funkcionalnom karoserijom ukrašenom belom, žutom i sivom grafikom inspirisanom švedskim nasleđem brenda.
SOHC glava cilindra je neverovatno kompaktna i lagana koristeći kratki profil sa bregastim vratilom smeštenim što bliže centru gravitacije, što značajno poboljšava upravljivost i agilnost. Lagani ventili se pokreću preko klackalice i imaju tajming posebno dizajniran da isporuče precizne nivoe obrtnog momenta i odziva gasa.
Lagani 5-brzinski menjač koji proizvodi PANKL Racing Sistems obezbeđuje najviši nivo izdržljivosti i pouzdanosti. Ručica menjača takođe ima jedinstven dizajn koji sprečava nakupljanje prljavštine i drži vrh ručice u originalnom položaju, čak iu najtežim uslovima, dok napredni senzor menjača bira idealnu mapu motora za svaki stepen prenosa.
Čelični okvir od hrom-molibdena je stručno izrađen korišćenjem laserski rezanih, robotsko zavarenih, hidroformiranih cevi, obezbeđujući najviši nivo preciznosti i kvaliteta. Posebno izrađena geometrija koristi napredne uzdužne i torzione karakteristike savijanja, za neuporedivu povratnu informaciju vozača, apsorpciju energije i izuzetnu stabilnost na pravoj liniji. Okvir je završen vrhunskim plavim praškastim premazom sa standardnim štitnicima okvira za vrhunsku zaštitu i izdržljivost.
Karbonski kompozitni podram je jedinstven za Huskvarna motocikle i prikazuje naprednu proizvodnu tehnologiju i inovacije. Koristeći 70% poliamida i 30% ugljeničnih vlakana, dvodelni podokvir ima ukupnu težinu od nešto više od 1 kg. Uz pomoć računarske dinamike, specifična krutost je projektovana u lagan i robustan podokvir, pružajući izvanredno rukovanje i udobnost vozača.
Radilica je posebno postavljena da upregne rotirajuću masu u idealnom centru gravitacije, što rezultira laganim i okretnim osećajem upravljanja. Kao takva, inercija koju proizvodi radilica je pažljivo izračunata kako bi se obezbedila optimalna vuča i sposobnost vožnje iz moćnog postrojenja od 450 kubika. Obični veliki ležaj koji se sastoji od dve čahure ležaja koji su postavljeni na silu obezbeđuju maksimalnu pouzdanost i izdržljivost, garantujući duge servisne intervale od 100 sati.
Trostruke spone od 22 mm sa CNC mašinom imaju integrisani gumeni sistem prigušenja koji smanjuje vibracije i povećava udobnost vozača. Trostruka stezaljka radi u skladu sa prednjim viljuškama, nudeći vrhunsko rukovanje i stabilnost. Pored toga, prednja ploča sa brojem integriše trostruku stezaljku.
FX 450 ima kvačilo od čelika sa prigušenom dijafragmom, koje uključuje čeličnu pritisnu ploču sa jednom membranom umesto tradicionalnih spiralnih opruga. Integriše sistem prigušenja za bolju vuču i izdržljivost. Korpa kvačila je jednodelna čelična komponenta od CNC mašina koja omogućava upotrebu tankih čeličnih košuljica i doprinosi kompaktnom dizajnu motora.
Čist, švedski inspirisan dizajn i ergonomija su skrojeni da pruže izuzetnu udobnost i kontrolu, omogućavajući vozačima da rade na najvišem nivou tokom dužeg vremenskog perioda. Kao rezultat opsežnog testiranja, tanke kontaktne tačke olakšavaju prebacivanje između položaja za vožnju i omogućavaju vozaču da teče uz kretanje. Ravni profil sedišta, zajedno sa teksturom presvlake sedišta, pružaju vrhunsku udobnost i kontrolu u svim uslovima.
48 mm podeljena vazdušna viljuška ima kapsuliranu vazdušnu oprugu i uljnu komoru pod pritiskom za progresivno i dosledno prigušivanje. Vrhovi pritiska su smanjeni kroz produžene obilaznice ulja i vazduha. U kombinaciji sa sistemom prigušenja srednjeg ventila, viljuška pruža izuzetnu povratnu informaciju i udobnost vozača. Podešavanje se lako podešava preko jednog ventila za predopterećenje vazdušnog pritiska, kao i preko lako dostupnih regulatora pritiska za kompresiju i odskok. Dodatno, vazdušna pumpa potrebna za podešavanje vazdušnog pritiska viljuške je standardno obezbeđena.
Sa ažuriranim podešavanjima, zadnji amortizer WP XACT pruža napredne karakteristike prigušenja za nenadmašnu vuču i apsorpciju energije. Ravnoteža pritiska unutar amortizera obezbeđuje dosledno prigušivanje, što rezultira superiornim komforom i osećajem vozača. Potpuno podesiva komponenta obezbeđuje hod zadnjeg točka od 300 mm, kao i nenadmašnu vuču, osećaj i apsorpciju energije.
Napravljeni od aluminijumskih felni visoke čvrstoće od strane D.I.D-a i sa CNC obrađenim glavčinama, točkovi FX 450 su opremljeni DUNLOP GEOMAX gumama sa dokazanim dizajnom za progresivno skretanje u krivinama i superiorno prianjanje na različitim terenima.
Dizajniran za jednostavno rukovanje jednim prstom, prekidač mape je standardan na FX 350. Ovo omogućava vozačima da lako biraju između 2 mape motora, aktiviraju kontrolu pokretanja ili prebacuju funkciju kontrole proklizavanja.
KEIHIN EMS je dizajniran da bude mali, lagan i brz u obradi podataka. Integriše kontrolu pokretanja za savršeno startovanje, biranje mapa motora preko prekidača na upravljaču, kao i kontrolu vuče.
FX 350 ima KEIHIN telo leptira za gas od 44 mm koje obezbeđuje najefikasniji protok goriva u komoru za sagorevanje uz održavanje optimalnog odziva gasa.
Kao i kod svih 4-taktnih motora u Huskvarna asortimanu, FX 350 počinje sa lakoćom pritiskanja dugmeta zahvaljujući električnom startu. Postavljena je lagana litijum-jonska baterija od 2,0 Ah, koja pruža pogodnost električnog pokretanja uz minimalnu ukupnu težinu.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions