11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
ENDURO
The Norden 901 Expedition is an exceptional evolution of the pioneering Norden 901. Built to take on global adventures straight from the showroom, this technically enhanced touring machine is equipped with all the components needed to discover new worlds. Characterised by its striking colour scheme, the Norden 901 Expedition is built for pioneers. Start exploring today.
Omogućujući neograničeno istraživanje van terena, Norden 901 Ekpedition je opremljen VP KSPLOR vešanjem napred i pozadi, koje otključava sve uzbudljivije načine za prelazak preko neravnog terena. Potpuno podesivi, vozači mogu kreirati personalizovanu suspenziju postavljenu na osnovu svoje težine, sposobnosti i terena koji je pred njima. Noge viljuške od 48 mm uparene sa 240 mm hoda vešanja na oba kraja garantuju suverenitet na prometnim putevima i udaljenim stazama.
Uredno obavija dvostruki paralelni motor od 889 ccm je aluminijumska klizna ploča visoke čvrstoće. Proširujući se napred više od onoga što je standardno na Norden 901, klizna ploča je neverovatno izdržljiva i štiti i izduv i motor da garantuje da nijedna ekspedicija, bez obzira koliko daleko, ne bude prekinuta. Centralno postolje obezbeđuje veći nivo stabilnosti prilikom servisiranja mašine u radionici ili kada je parkirana usred vožnje.
Spakujte sve što vam treba za najduža putovanja uz set bočnih torbi. Savršeno se integrišući sa karoserijom, ovo pametno dizajnirano rešenje za prtljag nudi dovoljno prostora za skladištenje do 36 litara bez ugrožavanja izuzetnog iskustva vožnje. Vodootporne meke torbe koje vole ljubitelji avanture širom sveta su robusne i fleksibilne, što ih čini idealnim pratiocem za uske šumske staze.
Gde god da planirate da idete ili gde god da vas odvede unutrašnja severna navigacija, okvir rešetke od hrom-molibdena je dizajniran za rastojanje – može da podnese teret i pruži udobnost tokom celog dana. Korišćenjem motora kao opterećenog elementa okvir može biti lagan i kompaktan. Dizajniran da pruži preciznu povratnu informaciju uz agilnost i lako rukovanje kroz najuže krivine, stabilnost i udobnost na udaljenosti i superiornu sposobnost van terena na stazama koje se manje putuju. Iako je kompaktan i lagan, okvir je težak kao i svaki izazov koji mu postavite, nošenjem prtljaga, putnika ili oboje bilo gde od ulice do najudaljenije staze. Geometrija Norden 901 Expedition-a je razvijena da stvori putnički motocikl svetske klase za svako otkriće. Visina sedišta je podesna za svakog avanturiste zahvaljujući nagnutom zadnjem amortizeru. Ergonomija vas postavlja prema prednjem točku za bolji osećaj i prianjanje na svim površinama.
Vaš Norden 901 Expedition čini da poželite da istražujete dalje, bilo na svakodnevnom putu na posao ili na jednomesečnom obilasku. Forma prati funkciju u karoseriji motocikla, odražavajući stil i jedinstvenu efikasnost Huskvarna Motorcicles Ralli mašina. Iz svakog ugla, Norden 901 signalizira beskrajnu sposobnost istraživanja. Jedina stvar koju treba da uradite je da se ukrcate i vozite.<br />Takođe je spreman da vas odvede dalje duž najvrednijih staza je rezervoar za gorivo sa dometom od 400+ km – odredite odredište. Sa svojom tankom ergonomijom u stilu Dakar relija, ima nizak centar gravitacije za neutralno rukovanje i upravljivu visinu sedišta uz održavanje dobrog razmaka od tla. Čvrst u motosportu, rezervoar za gorivo može da izdrži jake udarce van puta, tako da nema straha od zaglavljivanja. Donji delovi rezervoara takođe vas štite od prljavštine i prskanja sa puta i staza.
Dan, noć, sumrak, magla ili izmaglica, LED svetla i svetla za maglu osvetljavaju bilo koju stazu koju odaberete. Možete videti da je njihov dizajn zasnovan na iskustvu takmičenja iz Huskvarna Motorsports Ralli razvoja, prednji poklopac sa integrisanim LED farovima i standardnim svetlima za maglu ima tanak profil i ključan je za aerodinamičke mogućnosti Norden 901, dodajući stabilnost pri brzini. Dnevno svetlo okružuje far čineći vas i vaš Norden 901 jasno vidljivim u svim uslovima.
Vozite se dalje, duže i iskoristite značajno smanjeni zamor sa vetrobranom za putovanja. Štiti vozača odbijanjem vetra oko njih, vetrobran čini duge dane na Norden 901 Ekpedition izuzetno udobnim, posebno na dužim vožnjama pri većim brzinama. Pametan prolaz vazduha u sredini dovodi do manje turbulencije na kacigi, smanjujući buku vetra i rasterećujući muskulaturu vrata.
Amortizer upravljača pomaže stabilnost tokom vožnje po oštrim uličnim površinama ili kada se naiđu na iznenadne udarce, dok i dalje omogućava laku kontrolu upravljača tokom vožnje van puta. Pored toga, okvir ima mogućnost da se ugradi podesivi amortizer za upravljanje van puta visokim performansama.
Svaki okret regulacionog gasa daje tačnu količinu snage koja vam je potrebna da dosegnete nove horizonte. Par osovina za balansiranje u 889 ccm, dvostruki breg iznad glave, tečno hlađen, paralelni dvostruki motor povećava udobnost i smanjuje vibracije, dodajući vašem užitku u vožnji. Motor ima veliku snagu, sa maksimalnom snagom od 77 kV (105 ks) pri 8.000 o/min i 100 Nm obrtnog momenta pri 6.500 o/min. Ovo, u kombinaciji sa finoćom i upravljivošću, čini motor sposobnim da isporuči sve što od njega zahtevate, gde god želite. Dugi servisni intervali od 15.000 km i niska potrošnja goriva čine motor Norden 901 još boljim za zadatke koje ste mu postavili.
Da bi se istakao na putu i na neuređenim površinama, Norden 901 Expeditionu su potrebne kočnice sa snagom i kontrolom. Možete se osloniti na Bosch ABS sistem koji će sa sigurnošću obezbediti brzo i precizno zaustavljanje, bez obzira na površinu ili uslove sa kojima se susrećete. Kočioni sistem Huskvarna J.Juan donosi tehnologiju izvedenu iz MotoGP-a u Norden 901. Radijalne prednje čeljusti sa četiri klipa deluju na dva plutajuća kočiona diska Ø 320 mm da bi vam pružili izuzetan osećaj i povratnu informaciju na ručici. Zadnja kočnica ima disk Ø 260 mm i plutajuću čeljust sa dva klipa. Klipovi u zadnjoj čeljusti imaju izolacione ploče za održavanje toplotne stabilnosti tako da se kočnica ne opterećuje kada se uhvatite u koštac sa dugim deonicama nizbrdo na stazi. Bosch ABS sistem se može deaktivirati na zadnjem točku za napredne vozače.
Brzo ćete shvatiti prednosti PASC-a (pomoćno kvačilo za klizanje), koje maksimizira prianjanje zadnjeg točka pri punom ubrzanju i sprečava nestabilnost zadnjeg točka i poskakivanje pri brzom prebacivanju u nižu brzinu ili snažnom kočenju u skretanju. Takođe ćete biti lakši za rukovanje jer kako otvarate ručicu gasa, napor ruku potreban na kvačilu pri promeni stepena prenosa se smanjuje. Manje umora znači više zadovoljstva u vožnji duže.
Norden 901 Expedition ima 6-brzinski sekvencijalni menjač sa odnosom koji odgovara svim uslovima, od tempa hoda do brzina na autoputu. Brzo i precizno menjanje brzina je obezbeđeno zahvaljujući kratkom hodu ručice menjača, laganom delovanju opruge i, kada je potrebno, pomoći standardnog Easi Shift brzog menjača. Zubi 4., 5. i 6. stepena prenosa su peskareni staklenim perlama kako bi se obezbedila izuzetna pouzdanost.
Norden 901 ima 6-brzinski sekvencijalni menjač sa odnosom koji odgovara svim uslovima, od tempa hoda do brzina na autoputu. Brzo i precizno menjanje brzina je obezbeđeno zahvaljujući kratkom hodu ručice menjača, laganom delovanju opruge i, kada je potrebno, pomoći standardnog Easi Shift brzog menjača. Zubi 4., 5. i 6. stepena prenosa su peskareni staklenim perlama kako bi se obezbedila izuzetna pouzdanost.
Da bismo pružili najintuitivnije iskustvo vožnje, naši pojedinačni režimi vožnje automatski uključuju odgovarajuću ABS postavku. Sa tri izborna režima vožnje (Street, Rain, Offroad) i naprednim Ekplorer režimom, možete odmah da izaberete najbolju kombinaciju pomagala za vozača, jednako brzo kao što se vreme i teren menjaju. Odziv gasa, nivo kontrole vuče i vršna snaga su različito podešeni u svakom režimu. 'Ulica' režim ima direktan odziv gasa sa podešavanjima kontrole proklizavanja koja odgovaraju asfaltiranim površinama i uključen je ABS na putu. Dovoljno glatka za manje iskusne jahače ili kada putujete sa stubom, ali dovoljno dinamična da juri duž krivudavih planinskih puteva i dolina. 'Kiša' režim ima veoma uglađen odziv gasa, smanjenu vršnu snagu i ranu intervenciju kontrole proklizavanja ABS se aktivira na nivou puta i posebno je osetljiv. The 'Offroad' režim ima glatki odgovor na gas i omogućava više proklizavanja točkova pre nego što aktivira kontrolu vuče. Režim nije osetljiv na ugao nagiba, kontrola vuče ne interveniše kada koristite bermu za skretanje, plus funkcija protiv kretanja točka nije uključena tako da možete podići prednji točak preko prepreka. U 'Offroad' režimu ABS podešavanja će se automatski prebaciti na offroad, tako da više ne morate da pretražujete kroz meni. The 'Istraživač' režim je standardan na Norden 901 Ekpedition i daje vam direktnu kontrolu nad svim funkcijama kako biste kreirali svoj individualni režim vožnje.
Svoju punu pažnju možete usmeriti na savladavanje terena u izazovnim okruženjima uz pomoć Easi Shift-a, koji vam omogućava da vršite besprekorne promene gore-dole na 6-brzinskom menjaču. Senzor detektuje kada aktivirate ručicu menjača i daje uputstva ECU-u da uskladi parametre motora za promenu stepena prenosa bez muke pri bilo kom obrtaju ili opterećenju motora. Sistem Easi Shift znači kraće vreme menjanja i glatkiju vožnju jer nema potrebe da zatvarate gas i koristite kvačilo da biste promenili brzinu. Osim što poboljšava vuču na zadnjim točkovima, Easi Shift vam omogućava da zadržite kontrolu tako što ćete potpuno držati upravljač.
Znate da kočenje na neuređenim putevima zahteva drugačiju tehniku od kočenja na putu i 'Offroad' režim dostupan u Bosch ABS sistemu prepoznaje da je avanturistička vožnja istraživanje nepoznatog i vožnja na velike udaljenosti, kao i potrebu da vam motocikl pruži podršku u svim situacijama. U 'Offroad' režim, ABS zadnjeg točka je deaktiviran, njegovo aktiviranje na prednjem točku je smanjeno i podaci sa senzora ugla nagiba više ne čine deo sistemskih proračuna. Tako da sada možete zaključati zadnji točak da biste lakše upravljali u krivinama. Pošto je ABS prednjeg točka podešen da bude manje nametljiv u ovom režimu, prednja kočnica se može koristiti punom snagom na labavim površinama. Dizajniran da poveća funkcionalnost i samopouzdanje u svim okolnostima, 'Offroad' režim proširuje i usavršava mogućnosti Bosch ABS-a kako bi odgovarao svakoj avanturi. Sa instaliranim najnovijim ažuriranjem softvera, vaši režimi vožnje će automatski uključiti odgovarajuću postavku ABS-a. Samo u opcionom režimu Ekplorera moći ćete da izaberete svoj željeni ABS režim odvojeno.
Kada se nađete na dugim, čistim deonicama puta, možete podesiti tempomat pomoću prekidača na upravljaču i na trenutak se fokusirati na pejzaž ispred vas. Zbog toga putujete, za one blažene trenutke kada se osećate kao deo okruženja oko sebe. Tempomat je takođe korisna funkcija kada ne želite da rizikujete da pređete preko ograničenja brzine. Takođe za vašu lakoću vožnje, Norden 901 ima dvodelno sedište podesivo po visini sa izuzetnim prianjanjem i udobnošću u svim uslovima, kao i aluminijumski konusni upravljač sa šest pozicija za montažu koji pruža opseg podešavanja od 30 mm (prednja nazad) za prilagodljivu ergonomiju.
Želite pomagala za vozača koja pomažu, a ne ograničavaju, osiguravajući da uvek imate kontrolu. Kontrola proklizavanja motocikla u krivinama (MTC) je osetljiva na ugao nagiba i nudi besprekorne intervencije. Kada sistem otkrije da se zadnji točak okreće pogrešnom brzinom za situaciju u vožnji, unos gasa se smanjuje sve dok se ne dostigne ispravan nivo proklizavanja zadnjeg točka za izabrani režim vožnje i trenutni ugao naginjanja. U režimu ‘Ekplorer’, možete kontrolisati nivo MTC intervencije sa 9 nivoa podešavanja klizanja. Kada se otkrije podizanje prednjeg točka, sistem smanjuje gas u malim koracima za konstantnije ubrzanje. Kako vaša ambicija i iskustvo rastu, možete, ako želite, isključiti kontrolu vuče da biste zanosili zadnji i podignite prednji točak po želji.
Elektronski kontrolisana kontrola gasa „vožnja po žici“ znači savršenu isporuku snage i osigurava da motor odmah reaguje kada vam zatreba. Bez obzira na vremenske prilike ili temperaturu, on deluje zajedno sa senzorima na motociklu kako bi rekao sistemu upravljanja motorom šta je tačno potrebno. To takođe znači da nema kabla za gas za održavanje i podešavanje.
Jedinica za povezivanje pruža Turn by Turn+ navigaciju, pozivanje, pozivanje i izbor muzike sa vozačevog pametnog telefona. Pokreće ga sofisticirana aplikacija Ride Huskvarna Motorcicles, ovaj multifunkcionalni uređaj je neophodan za svaki dan svake avanture. Opcioni GPS nosač je uključen sa svakim Norden 901 Ekpedition i može lako držati vaš pametni telefon ili GPS iznad kontrolne table.
Planirajte svaku avanturu sa izuzetnom preciznošću pomoću aplikacije Ride Motorcicles. Nudeći mape koje se mogu preuzeti radi uštede na mobilnim podacima, aplikacija vam omogućava da planirate i precizirate svoju rutu pre vožnje dodavanjem do 128 tačaka puta. TFT kontrolna tabla jasno prikazuje smernice iz poboljšane Turn-bi-Turn+ navigaciju na prvi pogled, kao i davanje osnovnih informacija uključujući preostali domet goriva, temperaturu vode i pređenu udaljenost.
Učinite Norden 901 Ekpedition svojom pomoću onlajn konfiguratora. Dodajte tehničku dodatnu opremu koja vam je najvažnija u zavisnosti od vašeg stila vožnje ili dužine avanture. Sa svakom komponentom dizajniranom da poboljša svaku vožnju u smislu udobnosti ili izdržljivosti, možete dizajnirati i napraviti svoju sopstvenu Norden 901 Ekspedition u samo nekoliko klikova.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions