11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
MOTOCROSS
Dodatak najnovijih tehničkih inovacija osigurava da 2023 TC 250 ostane na vrhuncu u konkurentskoj klasi motokrosa od 250 kubika sa 2 takta. Sada sa E-Start i elektronskim ubrizgavanjem goriva, pokretanje je pojednostavljeno, dok performanse na stazi ostaju bez premca zahvaljujući veoma sofisticiranom EFI sistemu koji pruža savršen odnos vazduh/gorivo za trenutnu snagu kojom se može kontrolisati u svakom trenutku. Ekspertski sastavljen sa vrhunskim komponentama kao standardom, TC 250 ima koristi od izuzetnog kvaliteta izrade, koji garantuje i performanse i pouzdanost. Povrh svega, nova grafika inspirisana švedskim nasleđem brenda stvara upečatljiv novi izgled, koji se primenjuje na potpuno novu karoseriju koja pruža naprednu ergonomiju.
TC 250 motor karakteriše najnovija 2-taktna arhitektonska unapređenja, usmerena na centralizovanje rotirajućih masa i smanjenje vibracija, istovremeno pružajući najviši nivo performansi u svojoj klasi. Jednostavnost i niski troškovi održavanja 2-taktnog motora učinili su ga omiljenim među motokros vozačima generacijama.
Cilindar prečnika 66,4 mm ima inovativni sistem ventila za napajanje, koji isporučuje glatku i kontrolisanu snagu u čitavom opsegu obrtaja. Izduvni otvor sada takođe ima mašinsku završnu obradu za poboljšano vreme i performanse porta.
Motor TC 250 je dizajniran sa masovnom centralizacijom na umu. Kao rezultat toga, lagana, livena kućišta motora su projektovana da smeste kompaktni raspored osovine, održavajući oscilujuću masu niskom i centriranom, što doprinosi ukupnoj ravnoteži, agilnosti i sposobnosti vožnje.
The TC 250 features an innovative laterally mounted counter balancer shaft. This shaft significantly reduces engine vibration, resulting in a smoother and more comfortable ride.
Čelični okvir od hrom-molibdena koristi naprednu geometriju i karakteristike savitljivosti koje imaju za cilj da obezbede neuporedivu povratnu informaciju vozaču, apsorpciju energije i izuzetnu stabilnost na pravoj liniji. Okvir je završen vrhunskim plavim praškastim premazom sa standardnim štitnicima okvira za vrhunsku zaštitu i izdržljivost.
Napravljen od 70% poliamida i 30% ugljeničnih vlakana, jedinstveni podokvir ima inteligentan dizajn od 2 dela koji pruža izuzetnu snagu i izdržljivost pri ukupnoj težini od nešto više od 1 kg. Posebna pažnja je posvećena stvaranju savršene krutosti za optimalno rukovanje i udobnost vozača.
Odvodna cev na 2021 TC 250 je dizajnirana korišćenjem inovativnog 3D modeliranja. Rezultat je savršen oblik koji ima za cilj isporuku optimalnih karakteristika performansi, a istovremeno je veoma kompaktan i obezbeđuje dovoljan zazor u uskim uglovima.
CNC obrađene glavčine i naplatci od legure visoke čvrstoće kompanije D.I.D su završeni u crnoj boji. Imaju laserski ugravirane logotipe i opremljene su gumama za motokros DUNLOP MX33 koje imaju „blok-u-bloku“; dizajn za progresivno skretanje u krivinama i superiornu vuču na različitim terenima.
48 mm podeljena vazdušna viljuška ima kapsuliranu vazdušnu oprugu i uljnu komoru pod pritiskom za progresivno i dosledno prigušivanje. Prošireni obilaznici ulja i vazduha smanjuju vršne vrednosti pritiska, a kertridži od 300 mm i spoljne cevi pružaju prefinjenu krutost. U kombinaciji sa sistemom prigušenja srednjeg ventila, viljuška pruža izuzetnu povratnu informaciju i udobnost vozača. Podešavanje se lako podešava preko jednog ventila za predopterećenje vazdušnog pritiska, kao i preko lako dostupnih regulatora pritiska za kompresiju i odskok. Dodatno, vazdušna pumpa potrebna za podešavanje vazdušnog pritiska viljuške je standardno obezbeđena.
Sa ažuriranim podešavanjima, zadnji amortizer WP XACT pruža napredne karakteristike prigušenja za nenadmašnu vuču i apsorpciju energije. Ravnoteža pritiska unutar amortizera obezbeđuje dosledno prigušivanje, što rezultira superiornim komforom i osećajem vozača.
Novi Brembo hidraulični sistem kvačila visokih performansi garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu modulaciju u svim uslovima. To znači da se zračnost konstantno kompenzuje tako da tačka pritiska i funkcija kvačila ostaju identični u hladnim ili toplim uslovima, kao i tokom vremena. Bezbroj sati testiranja fokusiranog na trku dokazalo je izuzetnu pouzdanost visokokvalitetnih hidrauličnih sistema Brembo italijanske proizvodnje.
Najprogresivnije inženjerske tehnike i tehnologija dopunjuju dugu listu standarda kvaliteta komponenti na TC 250.
Sa otpornošću na zamor pri minimalnoj težini, standardni ProTaper upravljači su proizvedeni prema strogim standardima kako bi pružili izuzetnu udobnost i kontrolu vozača.
TC 250 ima MIKUNI TMX karburator sa ravnim klizačem od 38 mm, koji pruža glatku i kontrolnu snagu sa optimalnim performansama u čitavom opsegu obrtaja.
TC 250 ima prigušeno membransko čelično kvačilo ili DDS, koristeći dijafragmsku oprugu umesto uobičajenijeg podešavanja spiralne opruge. Ovo čini lakši rad kvačila i omogućava sistem prigušenja koji povećava i vuču i izdržljivost.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions