11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
MOTOCROSS
TC 65 će biti prvi put da mnogi mladi vozači iskuse kompletnu trkačku mašinu sa ručnim kvačilom i menjačem. Ovaj prelaz je olakšan sa hidrauličnim kvačilom i preciznim 6-brzinskim menjačem. TC 65 ima isti nivo kvaliteta kao i u većoj grupi motokrosa sa vrhunskim komponentama koje su ugrađene kao standard.
Sa najnovijom 2-taktnom tehnologijom, TC 65 je veoma konkurentan u klasi od 65 kubika. Osim što koristi najlakše i najizdržljivije materijale, motor ima izduvni ventil sa kontrolisanim pritiskom koji doprinosi pružanju vrhunskih performansi. Pored toga, motor ima ručni 6-brzinski menjač i hidraulično kvačilo koje omogućavaju vozaču da ima potpunu kontrolu nad isporukom snage.
Cilindar visokih performansi je napravljen od laganog i izdržljivog aluminijuma i uključuje izduvni ventil sa kontrolisanim pritiskom (PCEV) koji pruža performanse bez premca dajući mladom motokros vozaču izrazitu prednost.
Pouzdan sistem hidrauličnog kvačila garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu modulaciju u svim uslovima. To znači da se zračnost konstantno kompenzuje tako da tačka pritiska i funkcija kvačila ostaju identični u hladnim ili toplim uslovima, kao i tokom vremena.
Čelična šasija visoke čvrstoće od hrom-molibdena integriše pažljivo izračunate parametre uzdužnog savijanja i torzione krutosti kako bi se poboljšalo rukovanje i funkcionalnost vešanja. Garantuje lako rukovanje i precizno skretanje, uz izuzetnu stabilnost. Podram je povezan sa ramom pomoću 4 zavrtnja i napravljen je od laganog aluminijuma.
Uz najnoviju tehnologiju vešanja, TC 65 je opremljen WP XACT viljuškama. Osim što su veoma lagane, viljuške od 35 mm USD karakterišu izuzetne karakteristike prigušenja i udobnosti koje omogućavaju vozaču da pomeri granicu sa potpunim samopouzdanjem. Sa 215 mm hoda točka, vazdušna jedinica u levoj nozi viljuške se takođe može lako podesiti upotrebom vazdušne pumpe prema preferencijama vozača, težini ili uslovima staze.
Povezan direktno sa zamašnom rukom, VP monoshock je idealno uparen sa prednjim viljuškama za savršen balans i karakteristike prigušenja. Pored toga, zadnji amortizer nudi 270 mm hoda vešanja i potpuno je podesiv, omogućavajući mu da bude prilagođen željama vozača ili uslovima staze.
Sa istim nivoom tehnologije koji se nudi u motokros asortimanu u punoj veličini, TC 65 je opremljen hidrauličnim kočionim čeljustima i velikim talasastim prednjim (198 mm) i zadnjim (160 mm) kočionim diskovima. Sistem obezbeđuje napredan osećaj kočenja i performanse zaustavljanja u svim uslovima.
Karoserija TC 65 je dizajnirana posebno za manje vozače da iskuse idealne kontaktne tačke i ergonomski osećaj koji uliva poverenje i udobnost u svim uslovima vožnje.
TC 65 koristi lagane, crne anodizirane aluminijumske felne koje pružaju najveću snagu i pouzdanost. Standardne MAXXIS gume pružaju progresivno prianjanje na različitim terenima.
Inteligentno rashladno kolo sa integrisanim hlađenjem kućišta radilice i dva radijatora obezbeđuju disipaciju toplote što rezultira konstantnom temperaturnom ravnotežom za konzistentne, visoke performanse.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions