MOTOCROSS
Za 2025., TC 65 udobno drži svoju poziciju “najbolji u klasi 65 cc mašine za motokros”. Za mnoge mlade vozače to će biti njihovo prvo iskustvo vožnje motokrosa sa ručnim kvačilom i zupčanicima sa laganim hidrauličnim kvačilom i 6-brzinskim menjačem koji se lako menja što olakšava ovo iskustvo. U mogućnosti da primi širok spektar mladih, TC 65 nudi više načina za prilagođavanje ergonomije šasije. Što se tiče performansi, auspuh, DS kvačilo, Formula kočnice i veliki dvostruki vazdušni filter kombinuju se kako bi stvorili vrhunsko iskustvo vožnje.
Čista i elegantna karoserija nudi proverenu i udobnu ergonomiju. Omladinci će imati koristi od velikih kontaktnih tačaka koje im omogućavaju da čvršće stegnu bicikl svojim nogama radi poboljšane kontrole. Ravni profil sedišta takođe nudi neograničeno kretanje.
Proces uklanjanja i ponovnog instaliranja filtera za vazduh je pojednostavljen za 2025. i omogućava bržu, čistiju i lakšu izmenu filtera. Uz redizajniranu vazdušnu kutiju, kojoj se može pristupiti ručnim uklanjanjem sedišta za brzo otpuštanje, uvođenje dizajna za montažu filtera za vazduh sa zaključavanjem je otporan na kvar i sprečava da prljavština padne u usisni trakt. Dodatno, Tvin Air filter ima veću površinu za povećan protok vazduha u motor.
Lagani i izdržljivi podokvir je proizveden kombinacijom poliamida ojačanog staklenim vlaknima i dve čelične šipke. Ova nova hibridna konstrukcija je prvi put korišćena na našim motokros modelima pune veličine, a sada se, sa dokazanom pouzdanošću, može naći na TC 65. Osim što je robustan, podram igra vitalnu ulogu u obezbeđivanju izvanrednog rukovanja i podesiv je po visini. prilagođena ergonomija koja se prilagođava visini vozača.
Sastavljen najnovijom 2-taktnom tehnologijom, TC 65 je veoma konkurentna mašina. Koristeći najlakše i najizdržljivije materijale za izradu svake komponente, vrhunac motora je nesumnjivo izduvni ventil sa kontrolom pritiska koji obezbeđuje najviši nivo performansi. Pored toga, motor je kompletiran sa ručnim 6-brzinskim menjačem, pouzdanom hidrauličnom kvačilom i BRISK svećicom.
Zadržavajući dokazane prenosne odnose razvijene posebno za TC 65, 6-brzinski menjač je sada proizveden da bude izdržljiviji kombinovanjem jačeg čelika sa revidiranim proizvodnim procesom.
Kombinacijom kočionih čeljusti sa hidrauličnim pogonom iz Formule, prednjeg diska od 198 mm i zadnjeg diska sa talasom od 180 mm, učinak kočenja uliva samopouzdanje i pouzdan. Izdržljivost je takođe poboljšana kako bi se produžili rasporedi održavanja, dok nova, kovana pedala zadnje kočnice, zajedno sa istim vrhom kao na mašinama pune veličine, poboljšava kontrolu.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions