11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
MOTOCROSS
Klasa od 85 kubika premošćuje jaz između juniorskih rangova i motokrosa u punoj veličini, čineći vozače u nastajanju korak bliže velikim ligama. Kao takav, napredni hardver koji se nalazi na većem Huskvarninom asortimanu nalazi se na TC 85. Uz najnoviju tehnologiju motora i šasije, TC 85 osigurava mladim vozačima samopouzdanje da guraju jače, zadržavajući maksimalnu smirenost na stazi.
Napravljen da pruži precizne povratne informacije mladim vozačima, čelični okvir od hrom-molibdena je napravljen korišćenjem naprednog robotskog zavarivanja i hidroformiranih cevi.
Slično kao i viljuške u većem MKS asortimanu, WP XACT viljuška se sastoji od 43 mm podeljene viljuške koja koristi kapsuliranu vazdušnu oprugu u levoj nozi i pouzdani sistem prigušenja ulja u desnoj nozi. Ove komponente nude izvanredne performanse vešanja sa hodom točkova od 280 mm.
WP PDS amortizer je postavljen na TC 85. PDS znači “progresivni sistem prigušenja”; omogućava zadnjem delu da ostane stabilan na manjim neravninama ili neravnom terenu, a istovremeno sa lakoćom upija veće udarce.
Napravljen od laganog aluminijuma, podokvir ima kratak i kompaktan profil. Profil ne samo da doprinosi ukupnoj maloj težini, već i poboljšava centralizaciju mase.
TWIN AIR filteru se može lako pristupiti bez alata, jednostavnim uklanjanjem leve bočne ploče radi brzog održavanja. Dizajn vazdušne kutije omogućava optimalan protok vazduha i maksimalnu zaštitu filtera.
TC 85 poseduje radijatore dizajnirane sa računarskom dinamikom fluida kako bi se obezbedio idealan prolaz vazduha kroz rashladna rebra za optimalnu temperaturu motora i najveće performanse.
Okretna ruka je proizvedena od jednog komada aluminijuma korišćenjem procesa gravitacionog livenja pod pritiskom. Ovo daje zamašnoj ruci izuzetnu snagu dok je težina na minimumu. Oznake za podešavanje lanca su takođe vidljive odozgo kako bi se omogućilo brže i jednostavnije podešavanje.
Izduvni sistem na TC 85 je savršeno prilagođen karakteristikama snage motora i doprinosi izvanrednim performansama i mogućnostima vožnje u svim krajevima. Pored toga, kratak i lagan prigušivač poboljšava centralizaciju mase dok nivo buke održava na minimumu.
Koristeći najnoviju 2-taktnu tehnologiju, TC 85 motor pruža performanse bez premca u konkurentskoj klasi 85cc. Uz živahnu, ali kontrolnu isporuku snage, motor pruža performanse bez premca i mogućnost vožnje u opsegu obrtaja u minuti.
Cilindar je dizajniran oko inovativnog sistema ventila za napajanje, sistem kontroliše i izduvni ventil i pod-izduvni otvor za impresivnu snagu, obrtni moment i mogućnost kontrole. Kao rezultat toga, TC 85 isporučuje značajne performanse srednjeg opsega, smanjujući potrebu za korišćenjem kvačila u ilovastim ili peskovitim uslovima.
Proizvedeni korišćenjem proizvodnog procesa livenja pod visokim pritiskom, kućišta radilice su dizajnirana sa tanjom debljinom zida radi uštede na težini, zadržavajući snagu i izdržljivost. Ovaj dizajn takođe pomaže u kompaktnijem rasporedu, pozicionirajući rasporede osovine bliže centru gravitacije za bolje rukovanje.
TC 85 ima kvačilo sa membranskom oprugom. Dizajn je lagan, kompaktan i ima dodatnu izdržljivost. Kvačilo se aktivira pomoću FORMULA hidrauličnog sistema, što znači da se zračnost uvek kompenzuje, a tačka kvačila ostaje ista u različitim uslovima kao i tokom vremena.
TC 85 je standardno opremljen visokokvalitetnom ODI bravom na ručkama. Sistem uključuje vulkaniziranu ručku na ručki za gas, dok drška za zaključavanje na levoj strani ne zahteva nikakav lepak ili žicu da bi se pričvrstila za upravljač.
BLACK EXCEL felne i CNC obrađene glavčine opremljene su MAXXIS gumama koje pružaju izvanredne performanse na širokom spektru terena.
TC 85 ima karoseriju koja je skalirana da precizno odgovara proporcijama 85 vozača. Kontaktne tačke i osećaj pružaju izuzetnu ergonomiju, ulivajući samopouzdanje, istovremeno ostavljajući prostor za slobodno i neograničeno kretanje.
Nove kočione čeljusti iz Formule, talasni disk od 220 mm napred i talasni disk od 210 mm pozadi, obezbeđuju poboljšan osećaj kočnice i dosledno trošenje kočionih pločica kako bi se obezbedilo sigurno kočenje u svim uslovima vožnje. Pored toga, novi sklop kvačila i kočnice smanjuje habanje i obezbeđuje maksimalnu pouzdanost i izdržljivost.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions