11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
ENDURO
Inovativna tehnologija ubrizgavanja goriva Huskvarna Motorcycles TE 150i podiže najlakši model u asortimanu što rezultira kombinacijom prefinjene snage i lagane okretnosti koja se jednostavno ne može zanemariti. Glatka isporuka snage, sa šasijom najnovije generacije i naprednim WP vešanjem, nudi sjajnu kombinaciju performansi specifičnih za enduro. Sada, više nego ikad, bez potrebe za mlazom ili prethodno mešanjem goriva, u kombinaciji sa električnim startom, TE 150i je jednostavno najlakši način za savladavanje novih staza.
U 2022. svi Enduro motocikli imaju vrhunske Michelin Enduro gume. Da bi se izborili sa dodatnom vučom, podešavanja vešanja na viljuški i amortizeru su revidirana i poboljšala povratne informacije vozača. Nova Braktec hidraulika nudi vrhunsku snagu kočenja i savršenu modulaciju kvačila u svim uslovima. Podvlačeći ažuriranje, naši Enduri nose novu robusnu sivu boju i električno žute akcente.
TE 150i je nasledio istu tehnologiju ubrizgavanja goriva od većih TE 250i i 300i. Ovo dodaje pogodnost 4-taktnog motora tako što eliminiše potrebu za prethodno mešanjem goriva ili podešavanjem mlaza za visinu. Motor takođe koristi specifične rasporede osovine, koje su dizajnirane da iskoriste rotirajuću masu motora za okretno rukovanje. Ovo, između ostalog, čini ga laganim i kompaktnim motorom koji pruža upotrebljivu snagu specifičnu za enduro, dok održava jeftino održavanje dvotaktnog motora.
TE 150i ima cilindar sa otvorom od 58 mm i inovativni dizajn ventila za napajanje. Ovo omogućava živahnom motoru od 150 kubika da isporuči kontrolnu snagu u čitavom opsegu obrtaja. Klip je dizajniran da savršeno odgovara konturi komore za sagorevanje, pružajući najviši nivo dvotaktnih performansi. Dodatno, cilindar ima injektore postavljene na ulaznim pozicijama, koji isporučuju gorivo nadole u otvor za prenos, garantujući odličnu atomizaciju goriva. Ovo obezbeđuje efikasnije sagorevanje goriva, smanjenu potrošnju goriva i poboljšane emisije.
Dizajnirani za minimalnu težinu, kućišta motora TE 150i imaju dizajn tankih zidova. Da bi se masa centralizovala, raspored osovine je precizno pozicioniran da upregne rotirajuće mase u idealnom centru gravitacije, dok se za poboljšano zaptivanje brine blok trske koji ima optimizovane latice trske od ugljeničnih vlakana.
Skrojen posebno za svaki model koristeći inovativni proces 3D dizajna, cev za odvod na TE 150i nudi naprednu geometriju i performanse. Ovo omogućava poboljšani razmak od tla, čineći cev zaglavlja otpornom na udarce na stazi. Prigušivač takođe ima aluminijumski držač za montiranje i naprednu unutrašnju konstrukciju za odlično prigušivanje buke i uštedu težine.
Čelični okvir od hrom-molibdena je stručno izrađen korišćenjem laserski rezanih, robotsko zavarenih, hidroformiranih cevi, obezbeđujući najviši nivo preciznosti i kvaliteta. Posebno izrađena geometrija koristi napredne karakteristike uzdužnog i torzionog savijanja, za neuporedivu povratnu informaciju vozača, apsorpciju energije i izuzetnu stabilnost na pravoj liniji. Nosači glave cilindra su napravljeni od kovanog aluminijuma, što poboljšava rukovanje i udobnost. Vrhunski sivi okvir obložen prahom ima standardne štitnike okvira, koji pružaju dodatnu izdržljivost.
Karbonski kompozitni podram je jedinstven za Huskvarna motocikle i prikazuje naprednu proizvodnu tehnologiju i inovacije. Koristeći 70% poliamida i 30% ugljeničnih vlakana, dvodelni podokvir ima ukupnu težinu od nešto više od 1 kg. Uz pomoć računarske dinamike, specifična krutost je projektovana u lagani i robusni podokvir, pružajući izvanredno rukovanje i udobnost vozača.
Elektronska pumpa za ulje dovodi vitalno ulje za 2-taktni motor u motor. Nalazi se odmah ispod rezervoara za ulje i dovodi ulje preko kućišta leptira za gas, što znači da se ulje u ovoj fazi meša samo sa vazduhom. Pumpu kontroliše EMS i isporučuje optimalnu količinu ulja prema trenutnom broju obrtaja i opterećenju motora. Rezervoar za ulje je povezan sa crevom za punjenje koje prolazi kroz gornju cev okvira do poklopca za punjenje koji je pogodno smešten za lako dopunjavanje. Kapacitet rezervoara je 0,7 l i povezan je sa senzorom niskog nivoa koji svetli kada je rezervoar potrebno dopuniti.
Prednja viljuška WP XPLOR 48 je dizajnirana posebno za enduro vožnju. Njegov otvoreni raspored kertridža ima oprugu u svakoj nozi sa podeljenim funkcijama prigušenja. Prigušenje kompresije u levoj nozi i prigušenje odskoka u desnoj. Podešavanje se vrši preko lako dostupnih klikera (30 klikova) na vrhu svake noge viljuške. Standardni regulatori prednaprezanja omogućavaju lakše podešavanje bez upotrebe alata. Klip srednjeg ventila viljuške obezbeđuje dosledno prigušivanje, dok postavka omogućava da viljuška radi više u hodu za izuzetnu povratnu informaciju vozača i otpor dna.
WP XACT amortizer obezbeđuje napredne karakteristike prigušenja u opsegu. Nove zaptivke ventila sa smanjenom tvrdoćom nude poboljšanu povratnu informaciju o udaru. Kompaktni i lagani amortizer ima ravnotežu pritiska u unutrašnjosti, obezbeđujući dosledno prigušenje i superiornu udobnost vozača. Koristeći istu progresiju spone koja se nalazi u Huskvarna Motocross asortimanu, zadnji kraj se nalazi nisko radi poboljšane kontrole u ekstremnim enduro uslovima. Potpuno podesiva komponenta obezbeđuje hod zadnjeg točka od 300 mm, kao i nenadmašnu vuču, osećaj i apsorpciju energije.
Najviši nivo kvaliteta je zagarantovan sa novim BRAKTEC kočionim sistemom, koji nudi najviši nivo performansi kočenja dok je posebno skrojen za enduro vožnju i pruža osetljiv i modulisan osećaj. GX talasni diskovi (260 mm disk napred i 220 mm pozadi) upotpunjuju visokokvalitetni kočioni paket za potpuno samopouzdanje.
Novi visokokvalitetni BRAKTEC sistem kvačila garantuje ravnomerno habanje, pouzdan rad i rad skoro bez održavanja, kao i savršenu modulaciju u svim uslovima. To znači da se zračnost konstantno kompenzuje tako da tačka pritiska i funkcija kvačila ostaju identični u hladnim ili toplim uslovima, kao i tokom vremena.
TE 150i ima karoseriju koja jasno prikazuje progresivni pristup motocikala Huskvarna motociklima van terena, dok robusni sivi i električno žuti detalji pružaju prepoznatljiv izgled i stilski ukrašavaju švedski inspirisan dizajn. Ergonomija je posebno prilagođena da pruži veliku udobnost i kontrolu. Kao rezultat opsežnog testiranja, tanke kontaktne tačke olakšavaju prebacivanje između položaja za vožnju i omogućavaju vozaču da teče tokom kretanja. Ravni profil sedišta, zajedno sa teksturom presvlake sedišta, pružaju vrhunsku udobnost i kontrolu u svim uslovima.
Crne aluminijumske felne visoke čvrstoće kompanije D.I.D su povezane sa CNC mašinskim glavčinama pomoću laganih krakova i srebrno anodiziranih aluminijumskih bradavica. Na točkovima su ugrađene Michelin Enduro gume koje nude vrhunsko prianjanje na širokom spektru terena.
22 mm ofset crno-eloksirane CNC obrađene trostruke stege nude vrhunski kvalitet i standard stila na svim Huskvarna enduro modelima. Trostruke stezaljke su stručno izrađene korišćenjem vrhunskih tehnika i materijala kako bi se obezbedio visok nivo kvaliteta i pouzdanosti. Dvosmerno podešavanje upravljača je standardno i omogućava prilagodljivu ergonomiju.
Koristeći MAP SELECT SWITCH, karakteristike motora se mogu prilagoditi tako da modifikuju isporuku snage u skladu sa preferencijama vozača, uslovima i terenom. Ima dva podešavanja koja se mogu menjati u hodu, naime, mapa 1, za standardnu i punu snagu i mapa 2, za mekšu snagu i odloženo paljenje za teren sa manje vučne sile.
TE 150i koristi telo leptira za gas od 39 mm koje reguliše količinu vazduha koji ulazi u motor preko leptira kojim se upravlja pomoću dvostrukih kablova za gas koji su povezani sa sklopom leptira za gas. Ulje za 2 takta se meša sa vazduhom i ulazi u motor za podmazivanje radilice, cilindra i klipa. Pored toga, senzor položaja leptira za gas (TPS) prenosi podatke o protoku vazduha u ECU koji zauzvrat izračunava količinu ulja i goriva isporučenih u motor dok premosni zavrtanj reguliše brzinu u praznom hodu, a uređaj za hladno pokretanje otvara bajpas koji obezbeđuje više vazduha za hladno počinje.
Svi TE modeli standardno dolaze sa električnim starterom. Sistem koristi kompaktnu i laganu Li-Ion bateriju koja je 1 kg lakša od konvencionalne baterije. Sa višegodišnjim iskustvom u razvoju i usavršavanju električnog pokretanja, dokazana pouzdanost na Huskvarna enduro asortimanu je bez premca, obezbeđujući brz i besprekoran start u svim uslovima. Pored toga, kablovski svežanj koncentriše sve potrebne električne komponente u zajednički prostor ispod sedišta radi lakšeg pristupa.
TE 150i ima elektronsku kontrolnu jedinicu (ECU) koja je odgovorna za brojne funkcije. Jedinica određuje vreme paljenja, količinu goriva i ulja ubrizganih u cilindar i dodatno prevodi informacije dobijene od različitih senzora da bi prilagodio vrednosti i izvršio korekcije za automatsku kompenzaciju temperature i visine. To znači da motor uvek radi na optimalnoj mešavini goriva i vazduha na bilo kojoj nadmorskoj visini.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions