ENDURO
Sa nasleđem da je najsvestranija i najkonkurentnija 2-taktna enduro mašina od 250 kubika na tržištu, TE 250 je model izbora za trkače koji se ozbiljno bave svojim rezultatima. Zahvaljujući ubrizgavanju prigušnice (TBI), vodeći obrtni moment se isporučuje kako bi se osiguralo da se svaka prepreka savlada sa lakoćom, dok plišano VP KSACT vešanje nudi dosledno prigušivanje tokom svake vožnje. Performanse kočenja su značajno poboljšane do 2025. nakon uvođenja Brembo kočnica, dok ProTaper upravljači, Michelin gume i Tvin Air filter pokrivaju komponente fokusirane na konkurenciju koje se koriste za sklapanje TE 250.
Dokazani čelični okvir od hrom-molibdena obezbeđuje stabilnost na pravoj liniji pri brzini bez žrtvovanja agilnosti kroz spore i tehničke deonice. Optimizovana debljina zida u celoj šasiji doprinosi izdržljivosti, pored toga što pruža neuporedivu povratnu informaciju vozaču i apsorpciju energije.
Napravljen od 60% poliamida i 40% aluminijuma, podokvir nudi izuzetnu snagu i izdržljivost uz malu ukupnu težinu od samo 1,8 kg. Donji nosači i nosači okvira su proizvedeni od livenog aluminijuma radi pouzdanosti, dok je gornji deo napravljen od poliamida koji je ubrizgan da bi se omogućile specifične karakteristike savitljivosti.
Okretna ruka je proizvedena korišćenjem procesa livenja pod pritiskom radi optimalne krutosti. Da bi se uskladile sa fleksibilnim karakteristikama šasije, korišćena je zadnja osovina od 22 mm. Pored toga, ljuljačka je dizajnirana da poveća izdržljivost lančane jedrilice, dok vodilica lanca ima zaobljen profil koji ga čini manje sklonim hvatanju za spoljne predmete.
Dizajniran za jednostavno rukovanje, prekidač za izbor karte omogućava vozačima da lako biraju između dve EFI karte, aktivira kontrolu proklizavanja i uključuje Kuickshifter. Kontrola proklizavanja se može uključiti ili isključiti preko prekidača za izbor karte i funkcija analizirajući unos gasa od vozača i brzinu kojom se broj obrtaja motora povećava. Ako se broj obrtaja poveća prebrzo, EMS registruje gubitak prianjanja i smanjuje količinu snage na zadnjem točku, obezbeđujući maksimalnu vuču.
Quickshifter se može aktivirati ili deaktivirati preko prekidača za izbor karte. Prekidanjem paljenja na delić sekunde, ovo omogućava prebacivanje u viši stepen dok je gas potpuno otvoren bez upotrebe kvačila. Kuickshifter je aktivan samo od druge brzine naviše.
Najviši nivo performansi je zagarantovan zahvaljujući vodećim Brembo čeljustima i kontrolama u klasi. Zajedno sa GSK talasnim diskovima (260 mm disk napred i 220 mm pozadi), koji su dizajnirani da spreče nakupljanje blata, vrhunska snaga zaustavljanja i sigurnost kočenja su obezbeđeni u svim uslovima.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions