11273 Batajnica, SRBIJA
Majora Zorana Radosavljevica br 70
+381 (0)11 848-6590
Pozovite nas!
Pon - Pet: 9:00 - 17:00h
Subotom od 10-15h
Majora Zorana Radosavljevica br 70
Pozovite nas!
Subotom od 10-15h
ENDURO
TX 300i označava stalan razvoj i sigurnu budućnost istorijskog 2-taktnog motora od 300 kubika u Huskvarninoj off-road liniji. Sa najnovijom tehnologijom, TX 300i je namenski napravljen dvotaktni trkački pogon na zatvorenoj stazi sa karakteristikama specifičnim za terensku vožnju. Veći rezervoar za gorivo, zadnji točak od 18 inča i bočno postolje povećavaju upotrebljivost TX-a za njegovu namenu. Pored toga, lagani 2-taktni motor je efikasan koristeći moderno elektronsko ubrizgavanje goriva, centralizuje masu i ima vrlo malo vibracija zahvaljujući osovini za balansiranje. Kao rezultat toga, TX 300i nudi rafiniran i upravljiv trkački paket na zatvorenoj stazi.
Za 2022. nadogradili smo hidraulično kvačilo na potpuno novi Brembo sistem visokih performansi za savršenu modulaciju u svakom trenutku. Na vrhu, upečatljiva nova tamnoplava i bela grafika stilski krase švedski inspirisan dizajn.
TX 300i ima napredni elektronski sistem ubrizgavanja goriva. Sastoji se od skupa mlaznica za gorivo postavljenih na portovima za prenos koji isporučuju idealnu količinu goriva u motor u svim uslovima. Ovo ne samo da smanjuje potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova, već takođe obezbeđuje čist & glatkija isporuka snage dajući voljenom 2-taktnom motoru novu prednost.
Dizajn cilindra uključuje dve ulazne pozicije koje se nalaze na portovima za prenos na zadnjem delu cilindra gde su montirani par brizgaljki za gorivo. Injektori isporučuju gorivo nadole u otvor za prenos, garantujući odličnu atomizaciju sa vazduhom koji putuje nagore do komore za sagorevanje. Ovo obezbeđuje efikasnije sagorevanje što rezultira smanjenom potrošnjom goriva i emisijama.
TX 300i koristi telo leptira za gas od 39 mm koje reguliše količinu vazduha koji ulazi u motor preko leptira kojim upravljaju dvostruki kablovi za gas povezani sa sklopom leptira za gas. Za razliku od 4-taktnih kućišta leptira za gas, gorivo se ne uvodi u ovom trenutku, već se ulje za 2-taktni motor meša sa vazduhom koji ulazi u motor da bi se podmazala radilica, cilindar i amper; klipni. Pored toga, senzor položaja leptira za gas (TPS) prenosi podatke o protoku vazduha u ECU koji zauzvrat izračunava količinu ulja i goriva isporučenih u motor dok premosni vijak reguliše brzinu u praznom hodu, a uređaj za hladno pokretanje otvara bajpas koji obezbeđuje više vazduha za hladno počinje.
TX 300i ima elektronsku pumpu za ulje koja dovodi vitalno ulje za 2-taktni motor u motor. Pumpa se nalazi odmah ispod rezervoara za ulje i napaja ulje preko kućišta leptira za gas, što znači da se ulje ne meša sa gorivom eliminišući potrebu za prethodnim mešanjem kao na tradicionalnim 2-taktnim motorima. Pumpa se kontroliše od strane EMS-a i isporučuje optimalnu količinu ulja u skladu sa trenutnim brojem obrtaja i opterećenjem motora, smanjujući otpad, kao i prekomerni dim koji se prenosi iz izduvnih gasova. Rezervoar za ulje se nalazi ispod rezervoara za gorivo i povezan je sa crevom za punjenje koje prolazi kroz gornju cev okvira do poklopca za punjenje koji je pogodno smešten za lako dopunjavanje. Kapacitet rezervoara je 0,7 l i povezan je sa senzorom niskog nivoa koji svetli obaveštavajući vozača kada je rezervoar potrebno dopuniti.
Čelični okvir od hrom-molibdena je stručno izrađen korišćenjem laserski rezanih, robotsko zavarenih, hidroformiranih cevi, obezbeđujući najviši nivo preciznosti i kvaliteta. Posebno izrađena geometrija koristi napredne karakteristike uzdužnog i torzionog savijanja, za neuporedivu povratnu informaciju vozača, apsorpciju energije i izuzetnu stabilnost na pravoj liniji. Nosači glave cilindra su napravljeni od kovanog aluminijuma, što poboljšava rukovanje i udobnost. Vrhunski sivi okvir obložen prahom ima standardne štitnike okvira, koji pružaju dodatnu izdržljivost.
Karbonski kompozitni podram je jedinstven za Huskvarna motocikle i prikazuje naprednu proizvodnu tehnologiju i inovacije. Koristeći 70% poliamida i 30% ugljeničnih vlakana, dvodelni podokvir ima ukupnu težinu od nešto više od 1 kg. Uz pomoć računarske dinamike, specifična krutost je projektovana u lagani i robusni podokvir, pružajući izvanredno rukovanje i udobnost vozača.
Najviši nivo kvaliteta je zagarantovan vodećim Brembo čeljustima i komandama u klasi. Prednji diskovi od 260 mm i zadnji diskovi od 220 mm daju superiornu snagu zaustavljanja ulivajući samopouzdanje u svim uslovima.
Čist, švedski inspirisan dizajn i ergonomija su skrojeni da pruže izuzetnu udobnost i kontrolu, omogućavajući vozačima da rade na najvišem nivou tokom dužeg vremenskog perioda. Kao rezultat opsežnog testiranja, tanke kontaktne tačke olakšavaju prebacivanje između položaja za vožnju i omogućavaju vozaču da teče uz kretanje. Ravni profil sedišta, zajedno sa teksturom presvlake sedišta, pružaju vrhunsku udobnost i kontrolu u svim uslovima.
48 mm podeljena vazdušna viljuška ima kapsuliranu vazdušnu oprugu i uljnu komoru pod pritiskom za progresivno i dosledno prigušivanje. Vrhovi pritiska su smanjeni kroz produžene obilaznice ulja i vazduha. U kombinaciji sa sistemom prigušenja srednjeg ventila, viljuška pruža izuzetnu povratnu informaciju i udobnost vozača. Podešavanje se lako podešava preko jednog ventila za predopterećenje vazdušnog pritiska, kao i preko lako dostupnih regulatora pritiska za kompresiju i odskok. Dodatno, vazdušna pumpa potrebna za podešavanje vazdušnog pritiska viljuške je standardno obezbeđena.
WP XACT zadnji amortizer pruža napredne karakteristike prigušenja za nenadmašnu vuču i apsorpciju energije. Ravnoteža pritiska unutar amortizera obezbeđuje dosledno prigušivanje, što rezultira superiornim komforom i osećajem vozača. Potpuno podesiva komponenta obezbeđuje hod zadnjeg točka od 300 mm, kao i nenadmašnu vuču, osećaj i apsorpciju energije.
Novi Brembo hidraulični sistem kvačila visokih performansi garantuje ravnomerno habanje, rad skoro bez održavanja i savršenu modulaciju u svim uslovima. To znači da se zračnost konstantno kompenzuje tako da tačka pritiska i funkcija kvačila ostaju identični u hladnim ili toplim uslovima, kao i tokom vremena. Bezbroj sati testiranja fokusiranog na trku dokazalo je izuzetnu pouzdanost visokokvalitetnih hidrauličnih sistema Brembo italijanske proizvodnje.
Sa otpornošću na zamor pri minimalnoj težini, standardni ProTaper upravljači su proizvedeni prema strogim standardima kako bi pružili izuzetnu udobnost i kontrolu vozača.
Korišćenjem MAP SELECT SWITCH, karakteristike motora se mogu prilagoditi tako da se modifikuje isporuka snage u skladu sa preferencijama vozača, uslovima i terenom. Ima dva podešavanja koja se mogu menjati u hodu, naime, mapa 1, za standardnu i punu snagu i mapa 2, za mekšu snagu i odloženo paljenje za teren sa manje vučne sile.
TX 300i ima prigušeno membransko čelično kvačilo ili DDS, koristeći dijafragmsku oprugu umesto uobičajenije postavke zavojne opruge. Ovo čini lakši rad kvačila i omogućava sistem prigušenja koji povećava i vuču i izdržljivost.
Sva prava zadražana © 2022 Kompp Co. Web rešenje AVI Solutions